וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני דפ זוכה לתמיכה, אמבר הרד מוציאה צו הרחקה

29.5.2016 / 10:48

הפרשה שמסעירה את עולם הבידור העולמי ממשיכה לעשות גלים. אחרי שהתלוננה במשטרה נגד בעלה ג'וני דפ, מגיעה אמבר הרד לבית המשפט בפנים חבולות ומוציאה צו הרחקה. בינתיים דפ מופיע בפורטוגל וזוכה לאהבה מהמעריצים ולתמיכה בלתי צפויה. וואלה! סלבס סקנדל

צילום מסך

בסוף השבוע האחרון הוליווד רעשה וגעשה מהפרשיה החדשה, בה מעורב אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בכל הזמנים, ג'וני דפ, שמואשם על ידי אשתו אמבר הרד כי נהג להכות אותה ואף הטיח את הטלפון הסלולארי שלו בפניה. אז מה עבר על השניים האלה מאז נחשפה הפרשה? לא מעט, מסתבר.

רוצים עוד רכילות?
אחרי פרשת העירום: ענת הראל נסערת
אילנית לוי: "חבל שאבי לא הכיר את אלירז שדה"

ג'וני דפ + אמבר הרד. ספלאש
שומרת על פנים חתומות. אמבר הרד ביציאה מבית המשפט/ספלאש

אתמול (ש') הגיעה הרד לבית המשפט, בפנים חבולות וחתומות, שם הוציאה צו הרחקה מדפ, לפיו הוא חייב לשמור מרחק של מאה מטרים לפחות ממי שעדיין נחשבת אישתו, לפחות עד השימוע שיערך ביוני. עורכי הדין של דפ מכחישים את כל הטענות נגדו, וטוענים כי הן מפוברקות לחלוטין. אמבר שמרה על ארשת פנים חתומה בנוכחות כלי התקשורת מחוץ לאולם בית המשפט, אך משנסגרו דלתות הרכב שחיכה לה, פרצה בבכי תמרורים, שתועד גם הוא על ידי עדשת הפפראצי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'וני דפ + אמבר הרד. ספלאש
נשברה כשלתות הרכב נסגרו/ספלאש

ומה קרה אצל קפטן ג'ק ספארו, אתם שואלים? הוא בילה את סוף השבוע האחרון בפורטוגל, וניסה לשדר עסקים כרגיל כשעלה לבמה עם להקת "הערפדים מהוליווד" בפסטיבל רוק בריו. מעריצים רבים חיכו לו בשורה הראשונה והם כנראה לא שמעו על הפרשה, או שלחילופין לא באמת היה אכפת להם, כשאחד הכוכבים הגדולים בעולם הופיע מולם.

ג'וני דפ אמבר הרד. GettyImages
עלילת דם או בעל מכה? דפ והרד בימים טובים יותר/GettyImages

ביתיים זוכה דפ לתמיכה לא צפויה, שמגיעה מכיוון אשתו הראשונה לורי אן ווילסון. למרות שהשניים לא נשואים כבר 30 שנה, לווילסון היה חשוב לומר בפומבי כי ג'וני לא לעולם לא יפגע באישה, ואין סיכוי שהוא ביצע את מה שמיוחס לו.

וואלה! סלבס מקווה שהחשדות נגד ג'וני יתבררו כלא נכונות. ממש לא בא לה לשרוף את כל מארז "שודדי הקאריביי9ם" ואת הבובות בדמותו של ג'ק ספארו.

מה אתם אומרים על הפרשה? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully