וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'ואן קולינס

28.5.2016 / 0:15

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

#ג'ואן קולינס נולדה בלונדון לפני 83 שנים, היא בתם הבכורה של אלסה בסנט, מורה לריקוד ומארחת במועדון לילה, ובעלה ג'וזף ויליאם קולינס, יהודי דרום אפריקאי,שעבד סוכן אמנים, שבין לקוחותיו היו גם שירלי באסי, הביטלס וטום ג'ונס. אחותה, ג'קי קולינס, היא סופרת מפורסמת שכל ספריה נכנסו לרשימות רבי המכר העולמיות, ויש לה גם שני אחים צעירים - ביל וג'ושוע.





# במהלך שנותיה קולינס רשמה רומנים עם כמה דמויות מוכרות במיוחד, היא הייתה נשואה לשחקן האירי מקסוול ריד, היא הייתה מאורסת לוורן בייטי כאשר בזמן עברה הפלה, אחריו הייתה נשואה לשחקן אנתוני ניולי ממנו יש לה שני ילדים, אחרי הגירושים ממנו התחתנה קולינס עם איש העסקים והמפיק רון קאס, אז נולדה ילדתה השלישית אך גם נישואים אלו הסתיימו, בשיא תהילת "שושלת" היא התחתנה עם הזמר השוודי פיטר הולם, וכן גם הם התגרשו. ב2002 היא התחתנה עם בעלה החמישי פרסי גיבסון שצעיר ממנה ב32 שנה. למרות הדימוי הרומנטי היא דחתה את חיזוריהם של פרנק סינטרה, רוברט קנדי ודין מרטין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

# אגב, בעלה הראשון מקסוול ריד ניסה למכור אותה לשיח ערבי תמורת 10 אלף פאונד שבעה חודשים אחרי החתונה שלהם. השניים נפרדו ביום הולדתה ה-21.




# ב-1997 הוענק לקולינס על ידי המלכה אליזבת תואר האבירות הבריטי OBE, כהוקרה על תרומתה לתרבות ועל פעילות הצדקה שלה.


# היא בת 83 ונראית נהדר, אין ספק. אבל מסתבר שבמשך שנים ג'ואן הסתירה את גילה האמיתי. איך? פשוט ענתה שהיא לא זוכרת מה הגיל שלה. כשנשאלה בראיון מה סוד המראה הצעיר שלה: "הרבה צחוק, עבודה קשה, לא להרזות מידי ולא להשמין מידי. ובעל שצעיר ממני ב-33 שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סיפור בדקה: ג'ואן קולינס מוכרת פריטים מיתולוגיים שלבשה ב"שושלת". מערכת וואלה!
סיפור בדקה: ג'ואן קולינס מוכרת פריטים מיתולוגיים שלבשה ב"שושלת"/מערכת וואלה!
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully