וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר וטייגה נפרדו. שוב

13.5.2016 / 0:27

הצעירה לבת משפחת קרדשיאן, קיילי ג'נר בת ה-18 ובן זוגה הראפר טייגה בן ה-26 נפרדו, שוב. מקורבים לזוג נשבעים שהפעם זה סופי. הסיבה? תנו לביונסה לתת לכם רמז. וואלה! סלבס ביי ביי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא. קיילי ג'נר וטייגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות עצובות מבית משפחת קרדשיאן - ג'נר, הפעם מכיוונה של האחות הקטנה בשבט, קיילי ג'נר שהעיפה מחייה את בן זוגה, הראפר טייגה. כן, עוד פעם.


בני הזוג שיצאו לסירוגין מאז שנת 2014 החליטו שעדיף לבד ודרכיהם נפרדו, ג'נר בת ה-18 וטייגה בן ה-26 עשו את הצעד הדרמטי ממש לפני נשף הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן שנערך בתחילת מאי לשם הגיעו השניים יחד, אך לא צעדו על השטיח האדום יחדיו.





רוצים עוד חדשות חמות?
חידון הסלבס הגדול 2016
שאלון יום העצמאות שהביך את המפורסמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב בקי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורב לזוג מספר לאתרי הבידור בארצות הברית שהחדשות הללו לא מפתיעות בכלל "זה היה כבר צריך לקרות, כל הזמן יש דרמה במערכת היחסים שלהם וזה התחיל להשפיע" הוסיף, בזמן שמקורב אחר אמר שמערכת היחסים בין השניים "מסובכת כרגע".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קיילי ג'נר. ספלאש
ג'נר בערב הגאלה של המט/ספלאש

כידוע, השניים החלו לצאת בתחילת אוקטובר 2014 אך הדרך של השניים לא תמיד הייתה קלה ורומנטית, בנובמבר 2015 כאשר טייגה חגג את יום הולדתו ה-26 השניים נפרדו באופן מפתיע. מאז הם התקמבקו זה לזרועות זו אבל נדמה שהפרידה הפעם היא סופית לפי מקורבים שגם יודעים לציין שבתמונה שהעלתה קיילי בערב הגאלה היא זרקה חץ עוקצני כאשר ציטטה משירה של ביונסה SORRY מאלבומה האחרון שמתקשר ישירות לבגידה אותה חוותה ואולי ג'נר הצעירה התכוונה לרמוז פה שגם היא חוותה את זה על בשרה.


וואלה! סלבס נפרדה מבן זוגה סאלים וציטטה את מרגול ברשת המיי ספייס "יום אחד אפרוש כנפיים"

קיילי ג'נר. צילום מסך
זכרון מתוק/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully