וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורין גדעון מספרת על הנשיקה הראשונה שלה

כתב: מאור בן הרוש | צלם: ניב אהרונסון

7.5.2016 / 0:21

שנת הבכורה של קורין גדעון כשם שגור בכל בית בישראל, היא הזדמנות טובה כדי לשבת איתה ולשמוע על הבכורות האחרות בחייה. מתי טסה לראשונה? מתי כתבו עליה בפעם הראשונה וכמובן, מתי הייתה הנשיקה הראשונה ובאיזה גיל אמרה "אני אוהבת אותך"?. וואלה! סלבס מכת בכורות

ניב אהרונסון

אתם מכירים אותה בתור המנחה מ"ערב טוב גיא פינס", וכמובן כמנחת "האח הגדול" לצידו של ארז טל, אבל לכבוד שנת הבכורה של קורין גדעון כשם בית בכל סלון בישראל - הגיע הזמן שוואלה! סלבס תשב איתה לשיחה אחת על אחת כדי לדעת על הפעמים הראשונות שלה.


המנחה החיננית סיפרה לוואלה! סלבס על הפעם הראשונה בה טסה לחו"ל ומסתבר שבמקרה שלה, יש מצב שהיא הקדימה את רובכם (בגיל 3 לטורקיה). בהמשך, סיפרה גדעון על הפעם הראשונה שכתבו עליה (זה היה כאשר סיימה את שירותה הצבאי בגלי צה"ל בגיל 20), אבל מה לגבי הדברים המעניינים באמת? ועל מה היא לא מוכנה לענות?

ארז טל, קורין גדעון. לירון מולדובן
שם שגור בכל בית בישראל. קורין גדעון וארז טל/לירון מולדובן

אז נראה שגם לכם מצפה הפתעה, כי הנשיקה הראשונה של הגברת הראשונה של נווה אילן, הייתה בגיל 14, בזמן שהפעם הראשונה בה אמרה "אני אוהבת אותך", בכלל הייתה כאשר בגיל 20. אבל רגע, מתי הייתה הפעם הראשונה בה איבדה את הבתולים? על זה היא לא מוכנה לענות. טוב, העיקר שהתנהגת בהתאם.


וואלה! סלבס התנשקה בפעם הראשונה בגיל 30 כאשר בטעות עברה הנשמה מפה לפה אחרי שנחנקה מכדור פלאפל.

מה דעתכם על התשובות של קורין? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully