וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מריו באלוטלי תקף פיזית את אביבית בר זוהר

5.5.2016 / 12:33

אחרי שקראתם כאן על פליטת הריאליטי שהותקפה על ידי שחקן הכדורגל, עכשיו הותר לפרסום כי הנפשות הפועלות הן: שחקן הכדורגל האיטלקי וכוכבת הריאליטי המפורסמת. "הוא משך בשיערה וקרא לה כלבה", נכתב באתרים מעבר לים. וואלה! סלבס לא שותקת

יח"צ - חד פעמי

זוכרים שרק לפני שלושה קראתם כאן על הפרשה החדשה שמסעירה את עולם הבידור, לאחר ששחקן כדורגל בינלאומי תקף כוכבת ריאליטי ישראלית במועדון לילה אל מול קהל רב של צופים המומים? אז עכשיו וואלה! סלבס יכולה לספר לכם מי הם השניים המעורבים בפרשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג בזמנים יפים יותר./מערכת וואלה!, צילום מסך

אתרים מעבר לים מפרסמים היום כי שחקן הכדורגל האיטלקי, מריו באלוטלי, תקף את הגברת הראשונה של עולם הריאליטי, אביבית בר זוהר בפאב הומה אדם בשם 'הוליווד' במילאנו, אל מול עיניהם המשתהות של הבליינים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדיווחים מעבר לים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתלונה שהגישה בר זוהר, נמסר כי באלוטלי תקף את בר זוהר פיזית, משך בשיערה ואף כינה אותה 'כלבה' אל מול כל הבליינים שבמועדון, זאת לאחר שגבר אלמוני התחיל עם בר זוהר - דבר שהכעיס את שחקן הכדורגל, שביקש ממנה להתיישב לידו והחל לקלל אותה ולמשוך בשיערה.

כזכור, לאחרונה פורסמו ידיעות על כך שבר זוהר ובאלוטלי מנהלים קשר רומנטי, והשניים אף נתפסו על ידי צלמי הפפראצי בעיר מילאנו.


יוספה ברק, היחצנית של בר זוהר, אישרה את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully