וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: דודו אהרון מתחתן, ציפורה פותחת ג'ורה

5.5.2016 / 19:00

מהטקס הכי אופנתי, דרך הלידה של כוכבת הריאליטי וההיריון של מגישת החדשות ועד לחתונה של הזמרת המתוקה וכמובן, הפרידה של וונדר וומן והחתונה שסיבכה את הזמר המזרחי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותח האירוע הכי אופנתי ונוצץ בתעשיית הבידור העולמית. ככה זה שהאלוהים של עולם האופנה, אנה וינטור, מזמינה את כולם לערב גאלה. אז קים קרדשיאן, מדונה ואפילו ביונסה מגיעות לבושות כאנשי חלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי חלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה אל המקום הרביעי, שם נמצאות שתי אימהות: מצד אחד – הגברת הבריטית, אור דניאל, שעשתה צק' אין בבית החולים בו נולדה הנסיכה והביאה לעולם את בנה הבכור, ומהצד השני גברת חדשות, גאולה אבן שמצפה לבייבי נוסף מהבעל גדעון סער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! אור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי נמצאת מישהי שככל הנראה גם תכנס להריון בקרוב, כי רוני דלומי צעדה בשבוע שעבר אל עבר החופה ונשבעה אמונים לבן זוגה.

רוני דלומי. ניר פקין
מזל טוב./ניר פקין

במקום השני נמצאת פרידה כואבת של וונדרוומן, גל גדות, שאחרי שמונה שנים החליטה בצעד משותף עם חברת האופנה קסטרו להיפרד כידידים. הסיבה: לוח זמנים צפוף של הכוכבת ההוליוודית.

גל גדות מדגמנת קסטרו, אביב/קיץ 16. דודי חסון,
ביוש./דודי חסון

אל המקום הראשון מגיעה הפרשיה הכי גדולה בתעשיית הבידור בשנה האחרונה, כי דודו אהרון העז להמרות את פי אמו והציע נישואים לבת הזוג, שיר רוזנבלום. אם חשבתם שציפורה תשתוק – אתם טועים. היא מצידה, אמרה שהיא תשב בכלא לפני שהם יתחתנו.

אילן רבינויץ על דודו אהרון ואימו ציפורה. מערכת וואלה!
יאללה בלגן. דודו, ציפורה ושיר./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully