וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אותנו: האמזונה הישראלית שכבשה את הוליווד

28.4.2016 / 12:00

העולם לא מפסיק לדבר על גל גדות: הנערה מראש העין הצליחה לפצח את הנוסחה ההוליוודית. עכשיו היא חורכת שטיחים אדומים, חוטפת ביקורות על הגוף שלה ומעניקה ריאיונות נועזים. התקשורת כבר הכתירה אותה לדבר הגדול הבא. כתב תרבות בחו"ל: "היא תופעה שהרבה זמן לא ראו בעולם"

צילום מסך

7,470,000 – זו התוצאה שתקבלו אם תגגלו את השם 'גל גדות'. כן, אותה גדות שעד לפני 12 שנים עוד הייתה גרה עם אמא ואבא בראש העין והולכת לקנות ביצים וחלב במכולת השכונתית. מאז השתנו לא מעט דברים. סביר להניח שכבר יש עוזרת שעושה עבורה את הקניות, והבית בראש העין הוחלף בדירה יוקרתית מעבר לים. ככה זה כשאת וונדר-וומן, ונחשבת לאחת מהכוכבות הכי הלוהטות בגבעות הנוצצות של הוליווד.

"את צריכה להיות בעלת איכויות מאוד מיוחדות כדי לשרוד את גילומה של וונדר-וומן. למרבה המזל, לגדות יש את זה בשפע", נכתב ב'וושינגטון פוסט'. והם לא היחידים שבחרו לפרגן לה. "למרות שהסרט נקטל בביקורות - כולם אוהבים את וונדר-וומן החדשה, השחקנית גל גדות", נכתב באתר של הניו-יורק פוסט. נראה שהקונצנזוס חוצה יבשות: כולם רוצים לגעת בה, להידמות לה ובעיקר – לדעת עליה כמה שיותר פרטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא תשמח לעשות אתכם סלפי אם תתקלו בה ברחוב. גדות מתרגלת למעמד/מערכת וואלה!, צילום מסך
נראה שכולם אוהבים את הכוכבת הישראלית החדשה. כולם רוצים לגעת בה, להידמות לה ובעיקר – לדעת עליה כמה שיותר פרטים

אתרי הרכילות מעבר לים לא מסתירים את התלהבותם מהישראלית שהצטרפה לשכונה בעמק הסיליקון. עד היום היו אלו בן אפלק, הנרי קאביל ואיימי אדמס שגנבו את ההצגה על השטיח האדום. עכשיו נראה שיש כוכבת חדשה בעיר, והיא לא מפחדת להשאיר אבק לסטארים הגדולים של הוליווד. כמעט בכל כתבה שעסקה בפריימירה של הסרט 'באטמן נגד סופרמן', הגברת, שאת שמה מתקשים להגות עיתונאים מרחבי העולם, גנבה את ההצגה והייתה נושא השיחה הלוהט של הערב.

מאז, הגברת גדות ממשיכה לככב ולא רק במדורי הרכילות - גם בתחום האופנה. כל הופעה של הישראלית, שזכתה בטקס מלכות היופי בשנת 2004, מלווה בסיקור נרחב תוך פירוט מדויק של השמלות בהן בחרה לענטז. "גל גדות היא אובססיית הסטייל החדשה שלנו", כתבו אנשי האופנה של המגזין הנחשב 'US WEEKLY'. כך זוכה מי שעד לא מזמן הייתה מזוהה רק עם המותג 'קסטרו' - עבורו היא משמשת פרזנטורית - לחיבוק אופנתי והצעות נוצצות משלל המעצבים הנחשקים ביותר. החל מדולצ'ה וגבאנה האיטלקיים וכלה בפראדה ובלאמין. אפילו ויקטוריה בקהאם שלחה לגדות חליפה שחורה בעיצובה, ואף העלתה תמונה של וונדר-וומן לובשת את החליפה בעמוד האינסטגרם שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מה אתה חושב על החזה שלי?". מפתיעה את ג'ימי קימל בריאיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה יש בה בגברת גדות שהצליח לכבוש את העולם כולו? יש כאלו שישימו את האצבע דווקא על הפשטות, הצניעות והקלות שבה היא מאמצת את כל הטוב הזה שקורה לה מבלי לשים יותר מדי לב אל כל הגלאם הנוצץ שמסביב. "קל להתאהב בה", סיפר קולגה, "היא פשוטה ונחמדה, תמיד מחייכת ואף פעם לא עושה עניין משום דבר". במילים אחרות – גדות לא משחקת את המשחק של הביצה בה כולם משתכשכים. היא פשוט היא, בלי כל המניירות, הגינונים והפוזה, הישראלית הכי עממית - ובו זמנית - הכי נוצצת שיש.

אנשי תעשייה ברחבי העולם יודעים לסמן את גדות כדבר הלוהט הבא. האיט גירל שכובשת את העולם והדבר הכי טוב שקרה להוליווד בשנים האחרונות. אולי זה בגלל השילוב הייחודי של חיילת לשעבר, מלכת יופי במיל', אמא, דוגמנית ושחקנית - כן, לגל גדות יש את הכול מהכול והעולם ממש לא מתבייש לפרגן לה. "היא תופעה שהרבה זמן לא ראינו בעולם", מספר עיתונאי תרבות מעבר לים, "שילוב מנצח של כל מה שאישה תרצה להיות וכל מה גבר יחלום עליו. היא מאוד עממית, אבל עם זאת בלתי מושגת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קל להתאהב בה - תמיד מחייכת ואף פעם לא עושה עניין משום דבר". גדות ובעלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שילוב ייחודי של חיילת לשעבר, מלכת יופי במיל', אמא, דוגמנית ושחקנית - כן, לגל גדות יש את הכול מהכול והעולם ממש לא מתבייש לפרגן לה

אחד מרגעי השיא של השחקנית הישראלית היה דווקא בריאיון שהעניקה לאלן דג'נרס. מרוב לחץ והתרגשות, החלה גדות לדבר ולדבר ולדבר עד שהבינה שהיא לא נותנת למנחה להשחיל מילה. מיד לאחר ההופעה הזו הגיע הריאיון בתכניתו של ג'ימי קימל. גם שם הראתה שעדיין לא הספיקה להפנים את חוקי המשחק ההוליוודים כששאלה את המנחה הוותיק מה דעתו על הציצים שלה. גדות התכוונה לביקורת של מעריצי הסרט על גודל החזה שלה, אך הצליחה להפוך את הרגע לבלתי נשכח עבור המנחה המנוסה, שנזקק לכמה דקות כדי להמשיך בריאיון. זו, אגב, כנראה הביקורת השלילית היחידה שהושמעה לכיוונה מאז התפרסמה כוונדר-וומן.

אין ספק, העולם שמח על לידתה של כוכבת חדשה בשמי הוליווד. אחת כזו שלא נופלת לתכתיבי התעשייה ותשמח לעשות אתכם סלפי אם תתקלו בה ברחוב. היא הכוכבת ההוליוודית הכי ישראלית שיש, או שמא יש לומר - הכוכבת הישראלית הכי הוליוודית. כך או כך, נראה שהעולם לא יודע שובע מאשת הפלא החדשה, כמו שהגדירו זאת ב'ניו יורק פוסט': "האמזונה אמנם לא קיבלה שורות רבות או הרבה זמן מסך, אבל יתכן ותעזבו את האולם נואשים לדעת עליה יותר, כמו גם על השחקנית שמגלמת אותה". הם הוסיפו כי הם בטוחים שבקרוב היא תהפוך לשם מוכר בכל בית. אז כדאי שתזכרו את השם גל גדות, בתקווה שאתם יודעים להגות אותו נכון, כי וונדר-וומן הישראלית לא מתכוונת להיעלם לכם מהנוף.

גל גדות. GettyImages
"מאוד עממית, אבל עם זאת בלתי מושגת". גדות על עוד שטיח אדום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully