וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטת! המפשעה של איימי שומר עולה באש

26.4.2016 / 15:25

הקומיקאית עם הפה הכי גדול בתעשיית הבידור מוכיחה שוב למה היא השם הכי חם כרגע. חם? אולי לוהט, בוער ושורף - זו אולי הסיבה שהיא התחננה שיצלמו אותה למגזין "ואנטי פייר" כאשר המפשעה שלה עולה באש. וואלה! סלבס עולה באש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איימי שומר עם אחותה ושותפתה ליצירה, קים כרמלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקומיקאית עם הפה הכי גדול בארצות הברית, איימי שומר, מוכיחה פעם נוספת שהיא הדבר הכי חם בעולם כרגע, הכי חם? הכוונה הכי לוהט, שלא לומר: עולה באש. תרתי משמע

שומר החליטה שאם היא נחשבת לדבר הכי לוהט בתעשיית הבידור, אולי כדאי לעשות עם זה משהו שימחיש כמה היא לוהטת, כך שבצילומים חדשים ל"ואניטי פייר", מוכיחה שומר שעוד חלקים שלה עולים באש. הפעם, זו המפשעה שלה, כן כן.. תכניסו פה את בדיחת "שורף לה ה***" הפרטית שלכם.

הקומיקאית הבלונדינית החליטה להצטלם למגזין האופנה הנחשב כשהיא בלי תחתונים ולובשת רק חולצת טי שירט שעליה כתוב "אין קפה, אין עבודה" עם טעויות כתיב, כאשר על עמדת הצילום נמצאת לא אחרת מאשר אנני לייבוביץ'.



רוצים עוד חדשות חמות?
בר רפאלי העתיקה בגד ים ושיקרה לגולשים?
לא תאמינו מי היה החבר של שי מיקה לפני שנכנסה לבית!
מזהים את הילד המתוק שהפך לרשע של הביצה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוש, ה*** שלך עולה באש!/מערכת וואלה!, צילום מסך

שומר סיפרה שהיא התחננה בפני לייבוביץ' לצלם אותה ללא תחתונים או רק עם טי שירט, "הסברתי לה כמה זה חשוב לי עד שלבסוף היא הסכימה", סיפרה שומר, "הרגשתי מלאת כוח, עוצמה ויפהפייה. היא הבינה את זה ברגע שצילמנו את זה או שהיא רצה לחדר השירותים להקיא... בכל מקרה זה היה אחד מהרגעים היפים והמשמעותיים בחיי".


על שער גיליון מאי של המגזין, אפשר לראות את שומר בבגד גוף אדום וסקסי של קלווין קליין, גם שם ביקשה הקומיקאית להראות צד יותר מצחיק שלה "להראות אותה סקסית ומלאת זוהר בלבד זה לא המהות של שומר" סיפרה העורכת של העיתון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוהרת, סקסית ומצחיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה ששומר הצטלמה בעירום בפני לייבוביץ', לפני מספר חודשים הצטלמה הקומיקאית ללוח השנה של חברת הצמיגים פירלי אותם הצלמת האגדתית צילמה וגם שם ראו את שומר בעירום מלא ומלא בטחון עצמי.

בראיון למגזין שיתפה שומר על הרגשותיה על הטבח שאירע בהקרנת הסרט "אסון מהלך" שם נרצחו שתי נשים ו9 אנשים נוספים נפצעו מיריות, שומר מודעת לעובדה שהיא לא האשמה אבל סיפרה שהיא לא יכלה שלא להרגיש "חסרת אונים וטיפשה" ואף הצטערה שיצרה את הסרט.



וואלה! סלבס הצטלמה למגזין "ערים" ברחובות כאשר המפשעה שלה מרוחה בחילבה.

מה דעתכם על התמונות? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר בלוח השנה של פירלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על הטיל!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully