וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר פיי גוטמן חוגג 40 ומפרסם תודה מרגשת

25.4.2016 / 9:37

לא כך אמיר פיי גוטמן ציפה לחגוג את יום הולדתו ה-40, אבל לחיים היו תוכניות אחרות. היום (ב'), ביום הולדתו וכשהוא נאבק במחלת הסרטן הוא מפרסם פוסט מרגש, ומקבל ברכה עוד יותר מרגשת מבן זוגו, ינאי פרישר. וואלה! סלבס מייבבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקבל חיזוקים מהמשפחה. אמיר עם פיי גוטמן בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד לפני מספר שבועות, החיים של אמיר פיי גוטמן היו נראים אחרת לגמרי: חיי משפחה מאושרים עם בן זוגו ינאי פרישר ובנו המתוק רוי, עבודה מסביב לשעון כבמאי מבוקש והופעת איחוד של היי פייב שחיכתה לו ממש מעבר לפינה. אבל אז הוא קיבל בשורה ששינתה את הכל, וכעת הוא מתרגל למציאות החדשה שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שפרסם פיי גוטמן הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (ב') חוגג גוטמן את יום הולדתו ה-40, ומפרסם פוסט מרגש עוד בטרם קיבל את ברכות יום ההולדת מהמשפחה והחברים. אמיר ניצל את ההזדמנות ואת הפלטפורמה הפייסבוקית כדי לומר פשוט, תודה: "אחרי החודשיים האחרונים החלטתי שהשנה אני רוצה להקדים אתכם. ולהגיד לכם תודה לפני כל הברכות שלכם", הוא כותב: "תודה לכל הצוות המדהים באיכילוב שעושים הכל כדי להחזיר לי את בריאותי. הם נחושים ורגישים ויחד איתם ננצח בעוד כמה חודשים. תודה למשפחה שלי ולחברים היקרים שלי שהפכו לחלק מהמשפחה שלי. אתם העוגן שלי ובזכותכם אני ישן טוב בלילה. תודה גם לכם - כל מי שכותב ,מסמס ,שולח פינוקים, חושב , מתפלל ובכלל... לכזאת כמות תמיכה לא זכיתי מעולם. זה מרגש וזה בכלל לא מובן מאליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בריאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בן זוגו של פיי גוטמן, ינאי פרישר, לא נשאר אדיש וכתב פוסט מרגש ונוגע ללב לכבוד יום ההולדת של אהובו: "מעט מאוד פעמים יוצא לנו לעצור את מירוץ החיים המטורף שלנו ולהעריך... מקווה שנסתכל אחורה עוד עמה שנים וזה יהיה כמו חלום רע מאחורינו... לא כך רציתי לחגוג לך יום הולדת 40, אני אעשה הכל כדי שזה יעלם, תחלים ונתעורר מחלום הבלהות הזה... בבקשה רק תהיה בריא אני רוצה שנזדקן ביחד". יש למישהו טישיו?

וואלה! סלבס מאחלת לאמיר פיי גוטמן יום הולדת שמח ומתפללת להחלמתו המהירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully