וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלון חג הפסח שהביך את המפורסמים

23.4.2016 / 0:10

מה הייתה המכה של קורין גדעון? ועל מה שי מיקה יפרח ורותם סלע היו פוסחות השנה? ועד כמה בקיאים הסלבס בשירי ההגדה? (רמז לא ממש). צפו. וואלה! סלבס חג גדיא

עיבוד תמונה

מה המכה שלכם? כי המכה של וואלה! סלבס זה גברים, פחמימות ויין זול אבל מסתבר שהמכות של הסלבס המקומיים טיפה יותר מקוריות.

אז מה המכה של תניה גרבר? היא טוענת שתמימות. דבר שאתם בטח תסכימו איתו. ארבל קינן אומרת שדווקא ההיפר אקטיביות שלה שהיא נורא אוהבת יכולה להיות המכה שלה, שירלי בוגנים אומרת שדווקא שוקולד הוא שלה (לא רואים מאמי) וטום באום? הוא חושב חיובי ואומר שהמכות שלו הן המכות שעשה עם הקמפיינים וההנחיה בערוץ הילדים שאותם קיבל השנה. בהחלט עשית מכה לולי.

אילסטרוציה סלבס פסח. עיבוד תמונה
אחד עשר מי יודע?!/עיבוד תמונה

ועל מה הייתם פוסחים השנה? נגיד, וואלה! סלבס הייתה פוסחת על כמה פליטי ריאליטי מעיקים וכמה פעמים שלקחה תוספת של מנה למרות שכבר היתה שבעה. קורין גדעון מספרת שדווקא השנה שלה הייתה טובה אבל אם הייתה צריכה לבחור אז לחלוטין תקופת המבחנים הקשה, ציון ברוך חושב שדווקא על החום שתינוקות סובלים ממנו כאשר מנגד אייל גולן אב מנוסה בעצמו, אומר לו שיחכה למכץ הגזים האיומה.

רותם סלע דווקא חושבת באופן לאומי יותר והייתה מקווה לפסוח על הפיגועים והדקירות ברחובות. שי מיקה יפרח זוכת "האח הגדול" הייתה פוסחת כמובן על הפרידה המקודמת מאביה, שנפטר השנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מה קשור. עידו שחם
מה קשור ואייל גולן? אין בעיה של גזים פה אני מקווה/עידו שחם

ורגע לפני פרידה, וואלה! סלבס החליטה לבחון את הידע של המפורסמים בכל הנוגע לשיר המוכר "אחד מי יודע", רק כדי לוודא שלא יהיה להם פדיחות ליד שולחן החג. אז מי יודע מה ההמשך של השיר: "אחד עשר מי יודע... אחד עשר אני יודע.. אחד עשר...." אז התשובה הנכונה היא כמובן כוכביא, מי ידע? ומי נכשל ועשה בעיקר בושות? אתם חייבים להכנס לצפות בוידאו המיוחד של וואלה! סלבס.


וואלה! סלבס מאחלת חג שמח וכשר לכל בית ישראל ומקווה שהשנה הסלבס לא יעצבנו אותה אחרת הם יאכלו הרבה מרור.

שי מיקה יפרח. דייב שחר
שי מיקה יפרח/דייב שחר
רותם סלע. רפי דלויה
תעבדי על השיזוף ממי? רותם סלע/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully