וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: כוכבי הריאליטי בוחרים את המכה האישית שלהם

22.4.2016 / 0:24

במיוחד לרגל חג החירות, וואלה! סלבס בחרה את עשרת כוכבי הריאליטי הכי בולטים בתקופה האחרונה, כאלו שיצאו מעבדות (תכניות הריאליטי) לחירות (המציאות הקשה) וביקשה מהם לבחור את המכה האישית שלהם. אז מה המכה של טילטיל, ברק אדרי ואביבית בר זוהר? וואלה! סלבס מכת מדינה

גילי כהן. נמרוד סונדרס
גילי כהן והמכה שלו/נמרוד סונדרס

הקליקו כאן כדי לראות את עשר המכות של כוכבי הריאליטי של ישראל

דם, צפרדע, כינים ערוב, דבר שחין, ברד, ארבה, חושך ומכת בכורות? תשכחו מכל אלו, כי וואלה! סלבס רוצה להציג לכם את המכות האמתיות, כאלו שנבחרו בקפידה על ידי כוכבי הריאליטי שכולכם אוהבים.

ארבל קינן. נמרוד סונדרס
ארבל קינן/נמרוד סונדרס

הקליקו כאן כדי לראות את עשר המכות של כוכבי הריאליטי של ישראל

רגע לפני חג החירות, וואלה! סלבס החליטה להרים, כמיטב המסורת, פרויקט מיוחד ובו המפורסמים בוחרים את המכה האישית שלהם. השנה, וואלה! סלבס בחרה באלו שבאמת יצאו מעבדות לחירות – כוכבי הריאליטי, שהיו כבולים בבית, באי או סתם בחוזים דרקוניים, ועכשיו סוף סוף יצאו לחופשי. ממש כמו בני ישראל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלכסה דול + רז זלצרמן. נמרוד סונדרס
רז זלצרמן ואלכסה דול/נמרוד סונדרס

הקליקו כאן כדי לראות את עשר המכות של כוכבי הריאליטי של ישראל

אז מה המכה של ברק אדרי? בא לכם לדעת מה המכה של ליהיא גרינר? או למשל, מה המכה של תניה גרבר? תתפלאו זה לא עומרי וקסניה. עוד כוכבי ריאליטי שלקחו חלק בפרויקט הם אביבית בר זוהר, שכמה צפוי, בחרה בריסים וטילטיל שבחר דווקא בהורים שלו מאחר והוא בן יחיד. וואלה! סלבס גאה להציג לכם את פרויקט הצילומים המרהיב ומקווה שיהיה לכם חג חירות שמח, וכמובן, אל תאכלו יותר מדי מצות – זה עושה עצירות!

ג'קי אזולאי. ראובן קסטרו
ג'קי אזולאי/ראובן קסטרו

תודות:
פאב "פרישמנס" , "המרכז הישראלי לטרמפולינות", פעלטון, שואו רום 'ניו ארה', Sweet Pharmacy בית מרקחת לממתקים, מאפרות: קסניה דוידובסקי, שאנל גולבניץ, ליעד בבג'נוב, איילה ליס, אסתי עזר, ימית כנען, אביה מרקו לסטודיו עדה לזורגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully