וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מיקה: "אני מחפשת אהבה"

כתב: מאור בן הרוש | צילום וידאו: דייב שחר| צילום סטילס: אלעד גוטמן |עריכת וידאו: עמרי וייס

12.4.2016 / 16:04

שבוע אחרי שיצאה מהבית הכי מפורסם במדינה, הזוכה הגדולה, שי מיקה, מנסה להתאקלם בתעשייה כשהיא מצטלמת לקמפיין הראשון שלה ולא פוחדת לדבר מהלב על שי חי, אהבה והקריירה החדשה. וואלה! סלבס צוחקת כל הדרך אל הבנק

דייב שחר

15 דקות התהילה מתחילות ע-כ-ש-י-ו! כן, שי מיקה יפרח, את הזוכה הגדולה של תכנית הריאליטי, 'האח הגדול', אז מלבד דירה שווה ב-1.4 מיליון שקלים, יש לך גם זמן קצוב לנצל על מנת לעשות עוד כמה אלפי שקלים מקמפיינים, תכניות וכמובן, השקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכה על הברזל החם. שי מיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שיפרח כבר הבינה איך זה עובד, ורגע אחרי שיצאה מהבית - סגרה לעצמה קמפיין שווה במיוחד לרשת האיפור 'סקארה'. בין טייק לטייק, וואלה! סלבס פגשה אותה לשיחה רצינית על החיים שאחרי, כשההייפ סביבה עדיין בשיאו. אז האם היא חוששת מהרגע בו יגמרו לה 15 דקות התהילה? "זה לא יכול להיגמר. אני מרגישה". סגורה על זה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
15 דקות התהילה התחילו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה עם כל הטענות שהיא זכתה בגמר בזכות שי חי? "מהמם, מה אכפת לי? איזה כיף, כיף גדול". ומה עם חלק בדירה החדשה: "הם מוזמנים בכיף לבוא לישון אצלי, אני גם ככה אמרתי שאני אעשה בייביסיטר לילדים שלו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשת אהבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, אם אתם רווקים לוהטים (לפחות כמוה), אז הגברת יפרח פנויה לאהבה, ולא סתם - היא גם ממש רוצה זוגיות: "אני פנויה לאהבה. אני אוהבת לאהוב. זמן עכשיו זה חשוב, ואהבה זה משהו שצריך אליו הרבה זמן, אבל אם זה יקרה זה יקרה". גברים, שמעתם?

וואלה! סלבס גם מחפשת אהבה, היא כבר נרשמה לאתר ההיכרויות של פנינה רוזנבלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully