וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום עכשיו: מדונה ורוקו נפגשו לראשונה מאז הסכסוך

11.4.2016 / 14:15

לראשונה מזה חודשים, מלכת הפופ מדונה נפגשה עם בנה רוקו בביתה בלונדון כאשר צלמי הפפארצי מתעדים את מפגש הפסגה המשפחתי המרגש. מקורות למשפחה מוסרים שהדברים נראים חיובים וכולם אופטימים לסיום המשבר הטרגי. וואלה! סלבס חיה בשביל האהבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף טוב הכל טוב? מדונה ורוקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלום עכשיו? אחרי חודשים מורטי עצבים, מלאי דרמה, משברים והתמוטטות, נדמה שהחיים של מלכת הפופ, מדונה, עומדים לחזור לסדרם (עד הדרמה הבאה כמובן), והכל בזכות ילד בן 15 שמירר לה את החיים.


לראשונה מאז חודש דצמבר - אז החל קרב המשמורת המכוער בין המוזיקאית לבעלה לשעבר גאי ריצ'י - נפגשו הזמרת ובנה רוקו לשיחה אינטימית בביתה בלונדון. המלכה אם, שהגיעה לביקור בלונדון, יצרה קשר עם הבן האובד, שהחליט לקפוץ אמש (א') לביקור, שם צולם כשאביו מקפיץ אותו לביתה במרכז לונדון לפגישה בין השניים. זאת כמובן, לאחר שהשופט הורה לזוג הגרושים למהר ולפתור את הקרב המלוכלך בינהם לפני שרוקו יפגע ויגרם נזק נוסף לילדים הנותרים.

רוצים עוד חדשות חמות?
החופשה האקזוטית של מירי בוהדנה
טענות על שחיתות והונאה ב'צבא האמת' של שי חי
מייקי אלרוי מציג: סשן נשיקות עם בחורה חדשה

מדונה. ספלאש
מה אתה צוחק? ילד מפונק. רוקו והבגדים חסרי הטעם/ספלאש

אל המפגש המדובר, הגיעה אסתר רכובה על אופניים יחד עם שני אנשי אבטחה שליוו אותה למקום, בזמן שרוקו הגיע למקום עם ידי אביו, שהוריד אותו במקום והשאיר את השניים לפתור את העניינים ביניהם.


מקורב למשפחה סיפר לאתר הבריטי "דיילי מייל", שהמשפחה הרבה יותר מאושרת מאז שמדונה הגיע ללונדון כדי לעבוד על היחסים עם בנה לפני מספר ימים, "מאז שמדונה חזרה ללונדון הדברים קיבלו תפנית חיובית יותר", סיפר המקורב, "גאי הקפיץ את רוקו לאמו והייתה להם שיחה טובה שארכה שעתיים, כאשר לאחר מכן הוא הלך לפגוש חברים ולגלוש על הסקייטבורד. הם מאושרים מאוד וזה דבר נפלא שהחיים חוזרים להיות נורמליים סוף סוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מדונה. ספלאש
רוקו! אני באה אליך לתת לך פליק עם הכפכף!/ספלאש

למדונה וריצ'י הוצב דד ליין בו הם אמורים להגיע להסכם על המשך גידולו של רוקו, השופט המשיך והפציר בהם לסיים את הקרב מהר, "הקיץ לא אורך הרבה זמן, ורוקו במהרה יהפוך מילד לגבר, חבל להרוס את ילדותו בקרבות מיותרים". גם שופט וגם משורר. וואו

וואלה! סלבס בדיוק כמו מדונה: כלבה לא מתנצלת.

מה דעתכם על הסכסוך? רכלו לנו בפייסבוק

מדונה. ספלאש
מדונה ושומרי ראשה/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully