וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על רוברט דאוני ג'וניור

GettyImages

9.4.2016 / 3:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

רוברט דאוני ג'וניור בפסטיבל קומיק קון. GettyImages
איירון מן!/GettyImages

# רוברט דאוני ג'וניור נולד במנהטן לפני 51 שנים, לרוברט דאוני האב ואלסי אן, הצעיר מבין שני בנים לרוברט דאוני האב ואלסי אן. אביו, ממוצא יהודי ליטאי, יהודי הונגרי וגם אירי - היה יוצר סרטים מחתרתיים והיה, בעוד אמו היא ממוצא סקוטי, גרמני ושווייצרי, אשר השתתפה בסרטיו. הוא החל לשחק כבר בגיל חמש! בילדותו דאוני ג'וניור היה מוקף בסמים, אביו נתן לו לעשן מריחואנה כבר בגיל שש.



#בגיל מאוחר יותר, כאשר היה בהשפעת סמים, הוא פרץ לבית של השכן שלו כי חשב שמדובר בביתו שלו ונרדם במיטה שלו. בשנת 1997, כאשר צילם את הסרט "הפתעה כפולה", הוא נאלץ לבצע מדי יום בדיקות סמים.

סוזן דאוני, רוברט דאוני ג'וניור. GettyImages
עם אשתו הנוכחית. סוזן לוין/GettyImages

# חייו של דאוני היו סוערים גם מבחינה רומנטית - בעבר יצא עם שרה ג'סיקה פרקר, אך השניים נפרדו בשנת 1991 בעקבות בעיות בסמים שלו וההתמכרויות שלו. מאוחר יותר, הוא התחתן עם השחקנית והזמרת דברה פלוקנר להם נולד ילד בשם אינדיו, בשנת 2001 דברה לקחה את בנה ועזבה את בעלה אחרי שנים של מאסרים, טיפולי גמילה ובעיות התמכרות. ב2004 הם התגרשו סופית, כיום, דאוני ג'וניור נשוי למפיקה האמריקאית יהודית סוזן לוין, השניים נישאו בטקס יהודי ב2005 ולהם שני ילדים, בן בשם אקסטון אליאס, ובת בשם אברי רואל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רוברט דאוני ג'וניור בהקרנת איירון מאן 3. אתר יצרן
דאוני ג'וניור/אתר יצרן

# יש כאלו שאוספים בולים - דאוני ג'וניור אוסף מכוניות. יש ברשותו אוסף מכוניות ענק הכולל מכוניות שברולט, בנטלי, וולו, מוסטנג, אאודי, פורשה, מרצדס ועוד רבים וטובים.



# מדובר במולטי טאלנט! בגיל 10, כוכב האקשן למד בלט, כיום הוא מתמחה באומניות לחימה ודואג לשיעורים קבועים כדי לשמר על כושר והוא גם שר! בנוסף לשחקן מוכשר מדובר בזמר כשרוני ביותר, בשנת 2004 הוא הוציא אלבום ג'אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully