וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הדס שטייף: משפחת בן נתן שכרה עורך דין בתחום לשון הרע

3.4.2016 / 20:43

עומרי בן נתן עדיין סגור בבית 'האח הגדול', אבל משפחתו כבר מתכוננת ליום שאחרי, שאותו הם כנראה יבלו בבית המשפט. אחרי שהכתבת הדס שטייף פרסמה סטטוס בעניין האחים בן נתן, הם מתחמשים בעורך דין ומתכוננים לתביעה. וואלה! סלבס בית המשפט!

עריכה: מאיה בן ניסן
עומרי בן נתן. דייב שחר
ניפגש בבית המשפט? עומרי בן נתן/דייב שחר

הוא אמנם עורך דין במקצועו, אבל בשביל התיק הזה הוא ככל הנראה יצטרך עזרה של קולגה למקצוע. משפחתו של עומרי בן נתן הודיעה שהיא שוכרת את שירותיו של עורך דין, המתמחה בתחום לשון הרע, לצורך הגשת תביעת דיבה נגד הכתבת הדס שטייף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התביעה בדרך? הדס שטייף. צילום: בוצ'צ'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בשיחה שהתקיימה בין הדיירים סיפר עומרי לחבריו בבית כי הוא ואחיו היו נוהגים להתחלף בעת קיום יחסי מין עם בחורות בלי ידיעתן. בעקבות הדברים, יצאה נגדם שטייף בפוסט ארוך ונוקב בעמוד הפייסבוק שלה, בו טענה כי מדובר באונס לכל דבר ועניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להתבלבל? התאומים בן נתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, שכר האח התאום רועי את שירותיו של משרד עורכי הדין בן קרפל, על מנת שייצג אותם בתביעת לשון הרע והוצאת דיבה כנגד שטייף, בטענה שפגעה בשמה הטוב וגרמה להם לנזק.

תגובתו של רועי בן נתן: "אישה שמעולם לא פגשה אותי, הודיעה בחוצות העיר שאחי ואני לא פחות מאנסים. אין לי ספק שאלפי האוהדים שלנו בפייסבוק ישפטו אותה על רצח האופי שעשתה לאחי, לי ולמשפחתי אך את היקף הפיצוי שתשלם יקבע בית המשפט בתביעת הדיבה שנגיש נגד הדס שטייף".

וואלה! סלבס קיבלה תביעת דיבה מהאקס שלה, אחרי שסיפרה לכל העיר מה קורה לו בין הרגליים.

מה אתם חושבים על הפרשה? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully