וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קסניה מגיבה על ההאשמה נגד עומרי בן נתן כי סייע למעשה אונס

מאור בן הרוש

3.4.2016 / 12:24

אחרי שמדינה שלמה סערה בעקבות הדברים של עומרי בר נתן כי הוא ואחיו נהגו להחליף זהות על מנת לצאת עם אותה בחורה - בת הזוג שלו יוצאת להגנתו ומגיבה על הדברים. וגם, מה באמת קרה בינה לבין שי חי? וואלה! סלבס

צילום: דייב שחר

רגע לפני שאתם מתחילים לסמס בטירוף לפיינליסט המועדף עליכם, אתמול (ש') התקיימה ההדחה האחרונה בתכנית הריאליטי, במסגרתה נשלחה הביתה קסניה טרנטול, לאחר למעלה ממאה יום בתוך הבית.

אם חשבתם שההדחה תבאס את טרנטול, אתם טועים כי היא למרות מה שאתם חושבים - היא ידעה שהיא הולכת הביתה ולכן לא ממש התבאסה, "אני מאוד רגועה, אני מאוד שמחה, עברתי תקופה מדהימה בבית האח הגדול וכל אחד מגיע שלב שהוא צריך לצאת".


רוצים עוד רכילות?
לא מתנהגים בהתאם: האם צבא שי חי ניסה לפגוע באור?
סורפרייז! ההפתעה שמכין אייל גולן לרוסלנה רודינה

קסניה טרנטול. יואב דודקביץ'
מצאה אהבה. קסניה/יואב דודקביץ'

אולי הסיבה לשמחה, היא העובדה שקסניה אמנם לא זכתה בדירה, אבל זכתה באהבה, "קודם כל זכיתי באהבה, וללא ספק זה יכול לשרוד", היא מספרת בעיניים נוצצות, "אני ועומרי פיתחנו אהבה בתוך בית האח הגדול ואהבה מאוד אמתית וכנה".

אם גם אתם הייתם מבולבלים מהקשר שלה ושל שי חי, היא פה בשביל לשפוך אור על הפרשה, "ביני לבין שי חי לא היה שום דבר זו הייתה נטו חברות, ידידות שפשוט בהתחלה הכרנו - הוא היה קצת בצד לבד אני הייתי קצת בצד לבד , ידעתי שיש לו בת זוג מדהימה בחוץ, הוא סיפר עליה הרבה. זו הייתה נטו ידידות".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קסניה טרנטול. מערכת וואלה!
לא היה כלום ביני לבין שי חי./מערכת וואלה!

ומה היא חושבת על הפרשה בה האשימה הדס שטייף את עומרי בסיוע לאונס, בעקבות הדברים שלו כי הוא ואחיו נהגו לצאת עם אותה בחורה ללא ידיעתה? "קודם כל שום דבר כזה לא נאמר זה קיצוני מדי זו מחשבה קיצונית", היא מגנה על בן זוגה, "דבר כזה לא נאמר חד משמעית. אני מבינה את אותה כתבת ואת מה שהיא מנסה לעשות, ואני רוצה להגיד לה שתשחרר כי היא לא תצליח באמת לחפש את הדברים האלה, כי זה אל קרה ולא נאמר והכל בהומור ומספיק די".

וואלה! סלבס עדיין מחפשת את אחותה התאומה, אבל ג'וליה רוברטס לא עונה לה לטלפונים

מה דעתכם על הדברים של קסניה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully