וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ירון ברלד נכנס לדמותו של 'הצל'

מאור בן הרוש

23.3.2016 / 8:23

אתם רגילים לראות אותם מדי שבוע על המסך בשלל דמויות צבעוניות, אבל מה התהליך שהם עוברים עד שהם מגיעים לתוצאה הסופית? וואלה! סלבס ליוותה את כוכבי 'ארץ נהדרת' ביום צילום ושמעה מהם מה הדמות האהובה עליהם

מערכת וואלה!

נכון שפורים הוא החג האהוב עליכם? כזה שאתם מתכוננים אליו שבועות מראש. חושבים למה תתחפשו, מאיפה תקנו את התחפושת ובעיקר, איך תפתיעו השנה? אז זהו, שיש כאלו שעבורם כל יום הוא פורים. קוראים להם כוכבי 'ארץ נהדרת'.

רגע לפני התכנית שתשודר מחר (ה'), וואלה! סלבס הגיעה לסט הצילומים של תכנית הסאטירה הטובה ביותר על המסך, וניסתה להבין מהכוכבים איך הם נכנסים לדמות? ומה היא הדמות האהובה עליהם.

ברלד. מערכת וואלה!
נכנס לדמות. ברלד/מערכת וואלה!

את ירון ברלד, תפסה וואלה! סלבס בעיצומן של ההכנות לדמותו של 'הצל', אלא שהפעם יש טוויסט - מתחת לכובע, הוא מסתיר קרחת עם מעט שערות. חה! "את רובי ריבלין הכי אהבתי לגלם", מספר ברלד ומסביר, "הוא אומר דברים ואז הוא מתחרט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ארץ נהדרת. דייב שחר
מה הדמות האהובה עליהם? כגן ופיניש/דייב שחר

הכוכב החדש בתכנית, אודי כגן, מספר כי הדמות האהובה עליו הייתה דמותו של אורן חזן, "זה כיף, שעולה לו. כל הזמן עולה לו". ואת מי אלי פיניש אהב לחקות? את אביב גפן, כמובן, "אתה מבין פחות או יותר מה הוא אומר, יש מן מלמול כזה, האמת שזה משהו שקורה לי די הרבה בתכניות".


וואלה! סלבס ניסתה להיכנס לדמותו של אבי ביטר. היא הייתה גדולה מדי

איזו דמות אתם הכי אוהבים? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully