וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ברוס וויליס

19.3.2016 / 0:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ברוס וויליס. GettyImages
מה אתם לא יודעים עליו? ברוס/GettyImages

# וולטר ברוס וויליס נולד לפני ב-19 במרץ 1955, בבסיס צבאי בגרמניה המערבית. בתור ילד סבל השחקן המחונן מגמגום כבד. למרבית הפלא, הגמגום חלף ביום שוויליס עלה על הבמה בבית הספר בו למד, במסגרת הצגה בה שיחק. "ברגע שירדתי מהבמה, התחלתי לגמגם שוב", סיפר וויליס בראיון.

# אבל זו לא הייתה הבעיה הרפואית היחידה של וויליס. כמתבגר, הגרוש של דמי מור היה מתאגרף בתיכון בו למד. בעקבות פציעה, נאלץ הכוכב לעבור ניתוח שהשאירה לו צלקת על הכתף הימנית. אאוצ'

ברוס וויליס. GettyImages
כבר לא מגמגם./GettyImages

# שלא תטעו, כי וויליס סבל מעוד בעיות רפואיות רבות במהלך חייו. הידועה שבהן הייתה איבוד שני שליש מיכולת השמיעה שלו באוזן שמאל. איך זה קרה? במהלך הצילומים לסרט "מת לחיות", רצה הבמאי רעש גדול של תותחים ופצצות במהלך אחת הסצנות. לצערו של וויליס הרעש היה כל כך חזק, עד שהוא איבד את שמיעתו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ברוס וויליס. Andrew H. Walker, GettyImages
אתה שומע?/GettyImages, Andrew H. Walker

# ההיסטוריה של וויליס לא מלאה רק בבעיות רפואיות, כי אם גם במעשים פליליים, כך למשל ב-1987 הוא נעצר לאחר שהעליב והפריע לשוטר לבצע את עבודתו, כשזה הגיע להפסיק את המסיבה שהתרחשה בביתו בעקבות תלונות השכנים. האשמות נגדו לאחר שהסכים להתנצל בפני שכניו.

# רגע, יש גם מעשים טובים, כי השחקן הלוהט הציע פרס של מיליון דולר למי שיצליח ללכוד את סאדאם חוסיין ואוסמה בן לאדן. בתחילה רצה וויליס להעביר את הכסף לחיילים, אבל מאחר ואסור להם לקבל את הכסף, הציע השחקן את הסכום לכל מי שילכוד את האנשים הרעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully