וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל, צה"ל והוליווד: גל גדות מדברת על הכל

7.3.2016 / 17:00

רגע לפני עליית "באטמן נגד סופרמן" - כוכבת הסרט גל גדות כובשת את שער מגזין האופנה הנחשב "גלאמור" וחושפת פרטים על עברה בישראל, תחילת הקריירה והמחשבות על פמיניזם ונשיות. וואלה! סלבס על הגל

צילום מסך

טירוף גל גדות ו"וונדר וומן" התחיל, מוכנים? מתקפת יחסי הציבור של הסרט הכי מדובר של השנה מתעוררת, וכבר עכשיו אפשר לראות ניצנים למתקפה שעומדת להגיע מכיוון כוכבי הסרט - בראשם של בן אפלק, הנרי קאביל וכמובן, גל גדות הישראלית.


גדות מככבת בשער מגזין האופנה הנחשב "גלאמור" לחודש מרץ, ורגע לפני שתכנס לנעליה של הגיבורה הגדולה ביותר בעולם הקומיקס - היא חושפת בפני המגזין שלא תמיד חשבה על קריירת משחק, "אם הדברים היו הולכים לפי התכנית שלי, אז הייתי עורכת דין היום. בחיים לא חלמתי להיות שחקנית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכבת./מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון מספרת גדות על ילדותה בישראל, העובדה שהייתה מאמנת כושר קרבי בצבא ואפילו מלכת יופי "אמא שלי הייתה מורה, אבא שלי היה טכנאי, כאשר הייתי בת 18 הם רשמו אותי לתחרות מלכות היופי. לא דמיינתי לשנייה שאנצח. הייתי בשוק שהכתירו אותי".

"כאשר הגעתי למיס יוניברס, כבר מרדתי כי פחדתי ששוב יבחרו בי. הייתי מגיעה מאוחר ואפילו הגעתי ללא שמלות. כאשר אמרו לי להגיע לארוחת בוקר עם שמלה אמרתי 'אין סיכוי שאני אוכלת ארוחת בוקר עם שמלה! מי צריך ללבוש שמלת ערב בשעה 10 בבוקר?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה חיוך מאמוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בראיון, מספרת גדות איך כושר ההתמדה שלה והנחישות הובילו אותה לקריירה מצליחה בהוליווד גם כאשר קיבלה סירובים באודישנים אליהם הלכה, "הייתי בשלב מוזר בקריירה שלי כאשר הלכתי הלוך וחזור מתל אביב ללוס אנג'לס, הייתי מגיעה כל כך קרוב, טסטים, חזרו אלי לפגישות חוזרות ואז הייתי מקבלת לא"

גדות ממשיכה ומספרת על הפגישה שלה עם במאי 'באטמן נגד סופרמן', "כאשר במאי הסרט, זאק סניידר, נפגש איתי לדבר איתי על הפרויקט החדש שלו, כי הוא פחד שאולי אני לא מכירה את הדמות - הלסת שלי נפלה. ניסיתי להשמע נונשלנטית "או וונדר וומן בטח שאני מכירה".

מה דעתכם על הראיון? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם פנים כאלו, אין פלא שהיא וונדרוומן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה יש לה להגיד לרגל יום האישה הבינלאומי? "אני חושבת שזה מדהים איך נשים מראות את הרגשות שלהן בצורה כל כך אמיתית וזו טעות לכסות את הרגשות שלך, כדי להראות כוח וכמה הן חזקות וקשוחות. אני חושבת שאנחנו צריכות להיות גאות במי שאנחנו ולהשתמש בזה ככוח שלנו".

וואלה! סלבס נבחנה לתפקיד הבאטמוביל בסרט החדש של "באטמן נגד סופרמן" אבל קיבלה סירוב בגלל שהיא נראית כמו סמי טריילר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובשת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה עוד מגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועוד מגזין. הפעם באינדונזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully