וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדונה נשברת ובוכה על הבמה בגלל רוקו

6.3.2016 / 11:12

סאגת המשמורת של מדונה נגד גאי ריצ'י הגיע לסיומה - בנם רוקו, ימשיך לגור אצל אביו בבריטניה, מה שגרם למלכה האם להישבר על במה בזמן ששרה שיר שהקדישה לבנה. וואלה! סלבס ז'אן דרק

צילום מסך

יום האם, שמצוין היום בבריטניה, יהיה עצוב במיוחד עבור הזמרת מדונה, שבמקום להיות מוקפת בילדיה - תאלץ להסתפק רק בחלקם, לאחר שהשופט החליט כי בנה רוקו יכול להישאר עם אביו בלונדון.

אחרי מאבק מתמשך, נראה כי הסאגה קורעת הלב של המלכה האם וילד המריבה - עומד להסתיים בהפסד מוחץ לזמרת, שתאלץ לוותר על בנה, שמצידו ישאר לגור עם אביו, גיא ריצ'י. זו אולי הסיבה שהכוכבת, שתמיד משדרת כוח ועוצמה - נשברה במהלך הופעה.


רוצים עוד חדשות חמות?
למה קנתה ניקול ראידמן תכולה של עגלת דיוטי פרי?
רשימת הדרישות המוגזמת של נעמי קמפבל
זה היה מהר: ארבל קינן מורידה את הגבס

מדונה. צילום מסך
מדונה/צילום מסך

בסוף השבוע, הופיעה מלכת פופ באוקלנד, שם החליטה להקדיש לבנה הצעיר את שירה של אידית פיאף, La vie en rose. רגע לפני שפצחה בשירה, אמרה אסתר: "זה נכון, אין אהבה יותר חזקה מאשר אהבתה של אם לבנה".

מדונה עוד המשיכה ואמרה, "אם אני אדבר עליו יותר מדי אני עלולה לפרוץ בבכי", אז החל קולה להשבר מדמעות, "אבל אני רוצה להקדיש את השיר בשבילו. זה שיר אהבה לגבר ואני יודעת שהוא יהיה כזה, יום אחד. אני מקווה שהוא ישמע את זה איפה שהוא נמצא והיו ידע כמה אני מתגעגעת אליו". למרות הרצון החזק שלה לשמור על איפוק, היה ניתן לראות שהמלכה האם שבורה ומתאפקת שלא לפרוץ בדמעות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מדונה. GettyImages
אייקוניק/GettyImages

כזכור, הסאגה החלה בחודש דצמבר האחרון, כאשר רוקו נטש את הטור העולמי של מדונה אותו הוא ליווה כדי להיות עם אביו בבריטניה, לאחר מכן רוקו דחה את בקשותיה של אמו לחזור לחיות עימה כולל הוראה מבית המשפט בניו יורק שיבלה עם אמו את חג המולד.

וואלה! סלבס מוכנה שמדונה תאמץ אותה במקום רוקו, היא לא כפוית טובה ואנוכית כמו הצנונית הבריטית


בואו לרכל על הדרמה המשפטית של מדונה בפייסבוק של וואלה! סלבס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריצ'י ורוקו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully