וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 עובדות שלא ידעתם על קשה

שירות וואלה! סלבס

5.3.2016 / 3:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

קאשה. ספלאש
קאשה/ספלאש

# קשה נולדה לפני 29 שנים בעמק סן פרננדו שבלוס אנג'לס שבאמריקה לפייב סברט, אם חד הורית שהתפרנסה בדוחק כזמרת וכותבת שירים. בשנות ילדותה של קשה, המצב הכלכלי בביתה היה כה ירוד, עד שהמשפחה נזקקה לתמיכת שירותי הרווחה והתקיימה, בין היתר, מתלושי מזון.



# כילדה ובמטרה לחסוך קצת כסף - המשפחה הופיעה בפרק של "החיים הטובים" עם פריס הילטון וניקול ריצ'י, שניסו למצוא שידוך לאמה של קשה, פיבי. בהמשך, כאשר קשה הגיעה ללוס אנג'לס כדי לפתח את קריירת השיהה שלה, היא שרה קולות רקע בשירה של הילטון Nothing in This World. יותר מאוחר קשה הקיאה בארון הנעליים של הילטון. אופס

קאשה בטקס פרסי הקולנוע של MTV, לוס אנג'לס, 14 אפריל 2013. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
רוצה את השיניים שלנו?/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

# קאשה התוודתה בעבר שפרצה לביתו של הזמר פרינס והשאירה לו עותק של דמו של הדיסק שלה. באחת ההופעות הראשונות שלה - קשה הופיעה בקליפ של קייטי פרי "I Kissed a Girl".




# בשנת 2011 קשה ביקשה ממעריצים שלה לשלוח להם את השיניים שלהם והכל במטרה להכין מזה חזייה, תכשיט לשיער ותכשיטים. "מעריץ אחד שלח לי שן אחת ממנה הכנתי תכשיט, זה נשמע מוזר אני יודעת, אבל אני לגמרי אוהבת ללבוש תכשיטים עם דברים טבעיים, כי זה גורם לי להרגיש מקורקעת, ואז חשבתי שאולי אכין מהשיניים של המעריצים שלי תכשיטים. יש לי קרוב ל500 ואני אוספת עוד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קאשה. Frazer Harrison, GettyImages
חשפה את האמת/GettyImages, Frazer Harrison

# בפברואר האחרון, חשפה קשה את העובדה שהוטרדה על ידי המפיק שלה דוקטור לוק. לדברי קאשה הוא הטריד אותה נפשית ומינית במשך כמעט 10 שנים שבה היא היא חתומה איתו על חוזה דרקוני. לטענתה הוא זה שגרם לה להתמכרות לסמים ואלכוהול והיה אומר לה משפטים מעליבים כגון: "את לא יפה, את לא מוכשרת, את פשוט בת-מזל שיש לך אותי". קשה הגישה תלונה נגדו, עם בקשה לצאת מהחוזה שלה איתו, אך במשפט הוחלט שקאשה לא מורשית לעבוד עם מפיק אחר בגלל החוזה. קאשה הפסידה במשפט עקב חוסר ראיות. לאחר הודעת החלטת בית המשפט, מפורסמים רבים מכל העולם הביעו תמיכה רבה בקאשה ומבינים את המצב שלה, ואפילו טיילור סוויפט תרמה לקאשה סכום של 250 אלף דולר.

קאשה (Ke$ha). GettyImages
מקיאה אצל פריס הילטון/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully