וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה כסף קיבלה החברה של דודו אהרון על ההשקה?

1.3.2016 / 0:01

שיר רוזנבלום ודודו אהרון שמרו על שתיקה בכל תקופת הסערה סביב הריב המתוקשר עם אמא ציפורה, עד סוף השבוע האחרון (ה'), בו הגיעה שיר לראשונה להשקה נוצצת. אז כמה עלה התענוג לחברה ששכרה את שירותיה? וואלה! סלבס אוכלת חינם

ניב אהרונסון

אמא שלכם בוודאי לימדה אתכם שבחיים אין מתנות חינם, ושהזדמנויות צריך לנצל - ומהר. זה בדיוק מה שעשתה החברה של דודו אהרון, שיר רוזנבלום, והפכה את הלימון סביב פרשת הסכסוך עם ציפורה ללימונדה מתוקה במיוחד.

רוצים עוד רכילות:
לא תאמינו איזה קמפיין קטף איציק זוהר
זה היה קרוב: קנדל ג'נר ניצלת בנס מתאונת דרכים

דודו אהרון. פביאן קולדרוף,
השאיר אותה לבד במערכה ונסע לאילת/פביאן קולדרוף

רוזנבלום ואהרון שמרו על שתיקה רועמת שבועות ארוכים, בזמן שסביב אמו ציפורה התנהל קרקס תקשורתי, שכלל גם טקס 'הסרת כישוף' מצולם ובלתי נשכח. כל מי שהשיק מוצר או חנות בחודשים האלה חלם על האפשרות להביא את הזוג הנוצץ הזה להשקה שלהם, מה שכמובן היה זוכה ליחס תקשורתי חסר תקדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דודו אהרון. ארן חן צלמים,,
אמא יקרה. מאוד/ארן חן צלמים,

אז בסוף השבוע האחרון חברה אחת זכתה ל(חצי) מהתענוג, והביאה את שיר רוזנבלום להשקת החנות שלה בקניון רמת אביב, מינוס דודו אהרון ומינוס התיחסות אמיתית מצידה לפרשה.

התענוג הזה עלה לחברת 'ג'ו מלון' 3,500 שקלים בתלושי קניה בחנות - שמתעסקת במוצרים ריחניים ומאוד יקרים, כך שמה ששיר הרוויחה מכל הסיפור הזה בסוף הוא, ובכן, כמה נרות. נקווה שלפחות הם יעזרו לה בהסרת הכישוף הבא. אך רוזנבלום לא היחידה, כי אם גם שאר המפורסמות שהגיעו לאירוע קיבלו סכום לא קטן של כסף, שלא לומר שיש כאלו שאף קיבלו תלושים על סך של 9,000 שקלים.


וואלה! סלבס מחכה כבר שיוסר הכישוף שגורם לה לחשקים בלתי נשלטים בפחמימות מורכבות.

מה אתם חושבים על הסכום שקיבלה שיר עבור ההגעה להשקה? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully