וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרמית המביכה של קלואי קרדשיאן

25.2.2016 / 11:53

האחות הגדולה של קים קי רצתה בסך הכל להוכיח לעוקבים שלה שהיא עובדת קשה בחדר הכושר, אז היא העלתה תמונה סקסית שלה, אלא שאז הגולשים הבינו שהגברת קרדשיאן עובדת עליהם בעיניים. ולא, הם ממש לא אהבו את זה. וואלה! סלבס

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה המקורית/צילום מסך, אינסטגרם

מכירים את זה שאתם רוצים לפרסם תמונה בדף האינסטגרם, אבל רגע לפני אתם עוד עוברים על הפילטרים, על הצבעים וכן, חלקכם ממש מרטשים את התמונה ומוחקים פצעונים שצצו על הפנים ואפילו מציירים לעצמם קוביות? אז זהו, שאתם יכולים להפסיק להרגיש פתאטים - לפחות אתכם לא תפסו על חם!

אם חשבתם שאתם היחידים שעושים את זה, כדאי שתדעו שגם הכוכבים הגדולים בעולם חוטאים בדבר. הנה, קחו לדוגמא את קלואי קרדשיאן, שהחליטה לעלות תמונה שלה ממכון הכושר.

רוצים עוד רכילות?
מישל ראידמן מאחורייך: לילדים של שי חי יש אינסטגרם
ושמה בישראל: איך קוראים לילדה של ליאת הר לב?

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
אופס, הדלת זזה!/צילום מסך, אינסטגרם

אממה, הגברת קרדשיאן כנראה לא שמה לב ומרוב התרגשות העלתה תמונה שחשפה את הסוד הגדול! מליוני העוקבים של קלואי הבחינו כי המשקוף של הדלת בשירותים של חדר הכושר עקום, מה שאומר שהגברת קרדשיאן ריטשה את התמונה במטרה להגדיל את הירכיים שלה. אופסי

התגובות כמובן, לא איחרו לבוא: אחד הגולשים כתב, "אני אוהב אותך, אבל באמת? את נראית נהדר, את לא צריכה לערוך את התמונות", בזמן שאחר כתב, "לא צריך לעשות פוטושופ, יש לך גוף מדהים". רק חבל שהיא לא חושבת ככה. מיד לאחר שהבינה את גודל הפדיחה, החליטה קרדשיאן להוריד את התמונה ולפרסם את התמונה המקורית.

וואלה! סלבס ניסתה לערוך את התמונה שלה, אבל הבינה שגם זה לא יעזור לה.

מה דעתכם על הפדיחה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully