וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סליון דיון חוזרת לבמה ונשברת באמצע שיר לזכר בעלה המנוח

25.2.2016 / 12:02

חודש אחרי פטירתם של בעלה רנה אנג'ליל ואחיה דניאל ממחלת הסרטן - סלין דיון חזרה לבמה של מלון "סיזר פאלאס" בלאס וגאס, להופעה מול קהל של אלפי מעריצים נרגשים, שצפו בזמרת האהובה מספרת על בעלה ונשברת מדמעות באמצע ההופעה. וואלה! סלבס לבדה

SPLASH

חודש אחרי הטרגדיה הכפולה שפקדה את הזמרת סלין דיון ובני משפחתה - בה בעלה ואחיה נפטרו בהפרש של יומיים אחד מהשני, הדיווה חזרה לבמה בווגאס להופעה ראשונה ומרגשת במיוחד.


אלפי מעריצים חיכו שדיון (47) תחזור לבמה לאחר שהתאבלה על לכתם של בעלה רנה אנג'ליל, שנפטר אחרי קרב ארוך במחלת הסרטן יומיים לפני יום הולדתו ה-74 ושל אחיה דניאל, שנפטר יומיים לאחר מכן. במהלך הערב שיתפה סלין את הקהל בתחושותיה אחרי החודש הקשה.




רוצים עוד חדשות חמות?
בלי ידיים: ג'קי אזולאי ביום כיף צנוע במיוחד
מישל ראידמן לא לבד: גם לילדים של שי חי יש אינסטגרם
איך קראה ליאת הר לב לבן שלה?

הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
דיון ובעלה המנוח רנה אנג'ליל/ספלאש

דיון, שהיתה נרגשת מהמעמד, הקדישה לבעלה המנוח הספד בכתב, וידאו מיוחד ונאום נרגש על דמעות וסיפרה, "אנחנו לעד נהיה אחד. אתם יודעים, אני אמנם לא יכולה לשמוע את קולו אבל אני מדברת אליו, אני חושבת עליו כל היום. אני יודעת ומרגישה שהוא שומע אותי".


רגע לאחר מכן, החלה דיון לשיר את אחד הלהיטים המוכרים שלה, " All By Myself", כשלקראת סוף השיר הרגשות של דיון צפו והיא פרצה בבכי ולא יכלה להמשיך את השיר. קהל המעריצים במקום עמד על הרגליים ומחא לה כפיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סלין דיון. GettyImages
דיון בהופעה/GettyImages

כזכור, באמצע חודש ינואר השנה נפטר אנג'ליל אחרי מאבק של 20 שנה במחלת הסרטן, חודש לפני כן ציינו השניים 21 שנות נישואים. השניים הכירו כאשר דיון הייתה בת 12 בלבד, כשאנג'ליל, אז גרוש כבר פעם שניה, החל לנהל את קריירת השירה שלה, בשנת 93 הכריזו על כך שהם זוג לכל דבר .לזוג שלושה ילדים, רנה צ'ארלס בן ה-15, והתאומים אדי ונלסון בני החמש. יומיים לאחר פטירתו המצערת של אנג'ליל נפטר גם אחיה דניאל ממחלת הסרטן כאשר הוא בן 59.


בואו לדבר על המחווה המרגשת של סלין דיון בפייסבוק של וואלה! סלבס

סלין דיון. GettyImages
על הבמה בווגאס/GettyImages
סלין דיון ובעלה. Larry Busacca, GettyImages
דיון ואנג'ליל/GettyImages, Larry Busacca
  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully