וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 עובדות שלא ידעתם על ג'ון טרבולטה

20.2.2016 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ג'ון טרבולטה. GettyImages
שחקן מלידה. ג'ון טרבולטה/GettyImages

# ג'ון טרבולטה נולד באנגלווד בניו ג'רזי, לפני 62 שנה, לאב ממוצא איטלקי ולאם ממוצא אירי שלמדה משחק בעצמה בצעירותה. יש לו שלוש אחיות ושני אחים המבוגרים ממנו. מגיל צעיר התעניין טרבולטה במשחק, בזכות העידוד והתמיכה שקיבל מהוריו. המשפחה אף הקימה במרתף ביתם תיאטרון קטן שם הם העלו הפקות משפחתיות.


# לטרבולטה יש רשיון טייס והוא נוהג להטיס חברים ובני משפחה באופן קבוע בטיסותיו. הונו מוערך ב-165 מיליון דולר, והוא בעלים של חמישה מטוסים פרטיים. אחרי רעידת האדמה בהאיטי, בשנת 2010, הוא הצטרף למפורסמים נוספים, כשהטיס את מטוס ה-707 שהיה מלא בציוד, רופאים ומתנדבים סיינטולוגים לאיזור האסון.

ג'ון טרבולטה. GettyImages
ג'ון טרבולטה/GettyImages

# בשנת 2012 מעסה אנונימי הגיש תביעה נגד טרבולטה על הטרדה מינית ותקיפה, שנתיים אחר כך טרבולטה הכחיש טענות שהועלו על ידי טייס לשעבר בשם דגלאס גוטברה שסיפר שהשניים חלקו מערכת יחסים מינית תוך כדי עבודה משותפת בחברת התעופה של טרבולטה. גוטברה סיפר שבמשך שש שנים בהן עבד במקום עד שעזב באופן עצמאי בשנת 1987 הם חלקו מערכת יחסים אינטימית ולא היה נתון תחת חוזה כזה או אחר באותו הזמן.

# טרבולטה ידע לא מעט טרגדיות בחייו. הראשונה היתה כשהתאהב בשחקנית דיאנה היילנד על סט צילומים, אלא שאז השחקנית האהובה חלתה בסרטן ומתה בזרועותיו של טרבולטה.

# לצערו של השחקן, המוות הכה בביתו בפעם השנייה כשבנו הבכור, ג'ט, נפטר בינואר 2009 כאשר היה בן 16 אחרי התקף. בשנת 2000 נולדה בתם אלה בלו, ועשור אחר כך נולד בן נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ון טרבולטה. GettyImages
ג'ון טרבולטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully