וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי לי או ברק? מייקי מהאח מסביר מה קרה ביניהם

מאור בן הרוש

14.2.2016 / 12:15

רגע אחרי שהודח מבית האח הגדול, הדייר הכי מסקרן בבית התיישב לראיון והשיב אחת ולתמיד מה הוא באמת חושב על שי חי ומה לעזאזל קרה שם בינו ובין אסתי לי וברק. וואלה! סלבס משולש ברמודה

עידו שחם

אם גם אתם ישבתם אתמול וכססתם ציפורניים בעצבנות וייחלתם לכך שמייקי ישאר בבית רק בשביל שתגלו במי הוא יבחר בסוף - באסתי לי או בברק, כנראה שגם אתם, ממש כמו וואלה! סלבס, ממש התבאסתם.

אתמול, לאחר חודשיים בבית 'האח', הגיע גם תורו של מייקי אלרוי להגיד שלום ולרדת במדרגות המפורסמות. רגע לאחר ההדחה, תפסה אותו וואלה! סלבס לראיון ודרשה תשובות לגבי מה שקרה בין כותלי הבית המפורסם.

רוצים עוד רכילות?
פעם שלישית גלידה? הריאליטי הבא של טילטיל
דוהרת: מירי בוהדנה מתפנקת במתנה יוקרתית

מייקל אלרוי. יואב דודקביץ'
הורס. מייקי/יואב דודקביץ'

נראה שמייקי ההורס לא הופתע כל כך מההדחה ואף ציפה לה, "איפה שהוא בלב ייחלתי שזה מה שיקרה, כי חודשיים בבית הזה, זה לא קל". האם יש לזה קשר לריב הגדול עם שי חי? "אם הייתי רוצה לקחת את זה למקום אחר והלימנע מזה, אז אלף כל לא הייתי עצמי אני לא מפחד משי חי", ענה אלרוי בחריצות, "יכול להיות שאנשים מזדהים ומתחברים לסיפורים שלו, אם זה סיפורי הילדות שלו, אבל מבחינתי ההתנהגות שלו בבית לא היתה תקינה".


ולשאלה שסקרנה אומה שלמה: אסתי לי או ברק כהן - מה באמת קרה שם? אז זהו, שנראה שזה לא סוער כמו שאתם חושבים. "אסתי לי באמת בחורה מקסימה ומדהימה ואני מאחל לה בהצלחה". ומה לגבי ברק? "בוא נעשה סדר בדברים, אני לא נמשך לגברים, אני מצטער. אני נמשך לנשים, ועם ברק זה אפלטוני וחברים".

וואלה! סלבס חולמת על משולש רומנטי עם משה דץ והכבשה שושנה.

מה דעתכם על המשולש הרומנטי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully