וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה לו: ברונו מארס מקלל את הקהל בסופרבול

11.2.2016 / 11:52

אולי זו ההתרגשות לקראת ההופעה בסופרבול, אולי התמוטטות עצבים קלה מהנוכחות של ביונסה לצידו, כך או כך - ברונו מארס יצא משליטה והתפרץ על מעריצים בזמן החזרות להופעת הסופרבול, וזה לא היה נעים. וואלה! סלבס מתחרפנת

צילום מסך

כל אחד מכיר את התחושה של יום מלחיץ, כשהוא עומד בפני מאורע גורלי שעתיד לשנות את חייו. במקרים כאלה, בדרך כלל הסביבה הקרובה היא זו שסופגת את התמוטטות העצבים, אבל מה קורה כשקוראים לך ברונו מארס וההתפרקות יוצאת דווקא על המעריצים שלך? אז, זה נהיה לא נעים בכלל. תראו.

לעוד סיפורי סלבס:
צביקה פיק נתבע - התמלוגים מאקום עוקלו
פלורי פותחת את הפה על הריב עם ברק

הופעת המחצית: סופרבול 50. GettyImages
כנעט נוגע בביונסה!. ברונו מארס בהופעת המחצית בסופרסבול/GettyImages

עדי ראייה סיפרו לאתרי הרכילות מעבר לים, כי במהלך החזרות לקראת הופעת המחצית של הסופרבול, בזמן שפיזז ליד ביונסה וקולדפליי - ברונו היה קצת לחוץ. כמה לחוץ? תשאלו את המעריצים שהיו בסביבה, בהם הוא השתלח, לדברם.

עדי ראייה, שהיו במקום בזמן החזרות, מספרים שהזמר התנהג כמו דיווה מהגיהנום. הוא שלח את אנשי הצוות שלו להזהיר את הנוכחים במקום לא להתקרב אליו יותר מדי. פחדת שביונסה תיגע בך בטעות ותתעלף מרוב התרגשות, חמוד?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ברונו מארס. Jason Merritt, GettyImages
דיוה?/GettyImages, Jason Merritt

האזהרות מצד אנשי הצוות של הזמר לא ממש עזרו להרגיע את המעריצים הנלהבים, שאף ניסו לגעת בו כשירד לפרקים מהבמה. בשלב זה ברונו כבר איבד לחלוטין את העשתונות כשצעק על המעריצים: "וואט דה פאק?!? אתם לא שומעים טוב?!? אל תיגעו בי לעזאזל! מה לכל הרוחות לא בסדר אצכלם?!?"

אחרי ההתפרצות המביכה הזאת, הצוות של הזמר נאלץ לעצור את החזרה, ולבקש מהקהל בשנית לא להתקרב מדי לאומן הרגיש. אף אחד בצוות שלו לא שמע על קלונקס?

וואלה! סלבס מאבדת את העשתונות רק כשהיא רעבה, או במילים אחרות בכל שעה עגולה.

מה אתם חשובים על ההתחרפנות של ברונו מארס? רכלו בפייסבוק

ברונו מארס. GettyImages
רגיש. מדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully