וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על הארי סטיילס

6.2.2016 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

הארי סטיילס בטקס פרסי האופנה הבריטית, לונדון, 2.2.13. Stuart C. Wilson, GettyImages
מזל טוב! הארי/GettyImages, Stuart C. Wilson

# הארי סטיילס אמנם נחשב לזמר חדש בתעשיית הבידור, אבל הזמר, בן ה-22, כבר הספיק לא מעט בחייו, אפילו מנהג קבוע לפני עליה לבמה יש לו. מתברר שרגע לפני שהוא גורם לאלפי מעריצות לצרוח – סטיילס דואג להביא איתו נר אל מאחורי הקלעים ולהדליק אותו לפני כל הופעה. איך אמרה שרית חדד: light a candle .

# עם או בלי קשר, אולי הסיבה שסטיילס מסתובב עם נר, היא מאחר ויש לו פוביה מנחשים. מתברר שהזמר, ממש כמו רבים אחרים, לא מסוגל לשאת את המחשבה שיהיה לידו נחש. והרי זה ידוע שנחשים פוחדים מאש. ומכל הנחשים שבתעשיית הבידור הוא לא מפחד?

הארי סטיילס, וואן דיירקשן. Pascal Le Segretain, GettyImages
למישהו יש נר?/GettyImages, Pascal Le Segretain

# אך נראה שפחד מנחשים הוא לא הדבר היחיד שסטיילס הצעיר סובל ממנו, כך שאם יתמזל מזלכם (והוא לא!) ויום יבוא ותשנו לידו (לא יקרה!), אל תבהלו אם הכוכב הסקסי יתחיל לדבר מתוך שינה. כן, הוא סובל מסומנילוקיה- דיבור תוך כדי שינה. מעניין אם הוא גם שר תוך כדי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הארי סטיילס. AP
אתה גם שר משינה?/AP

# אם לא די בכל אלו, אם תסתכלו טוב טוב על גופו החטוב של הארי – תוכלו לגלות לא פטמה, לא שתיים וגם לא שלוש, כי אם ארבע פטמות שהוא מטפח בגאווה על החלק הקדמי של גופו. עכשיו תנסו להחליט איזו מהן בא לכם ללקק.

# והנה עובדה שתגרום לכם לאהוב את הכוכב אף יותר – סטיילס, בעל הלב הרחב, החליט יום בהיר אחד לקנות מגשי פיצה בסכום של 3,000 דולר, רק בשביל לתת אותם להומלסים ברחבי לוס אנג'לס. תודו שהייתן רוצות להיות הומלסיות ליום אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully