וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים מגיבים על פרשת איילת זורר: "דבר ליגטימי"

מאור בן הרוש

3.2.2016 / 15:46

בזמן שהרשת גועשת ורועשת, נראה שהמפורסמים לא ממהרים לצדד באיילת זורר וטוענים שזה טבעה של תעשיית האופנה וכי לא צריך לבוא בטענות לחברת האופנה. וואלה! סלבס קורבן אופנה

עידו שחם

נראה שפרשת איילת זורר מסרבת לרדת מהכותרות. אחרי שפורסם על כך שחברת האופנה 'גולברי' החליטה להדיח את הפרזנטורית המפורסמת שלהם מתפקידה לאחר שטענו כי היא כבר לא מספיק יפה, עכשיו נראה שהם לא היחידים שחושבים שצריך גם להתחדש.

השקה סגנון. עידו שחם
"כנראה שזה טוב לחברה" עומר/עידו שחם

אתמול (ג') הגיעו לא מעט מפורסמים להשקת תערוכת צילומים של המגזין 'סגנון', אלא שבמקום להתעסק בתמונות - דיברו כולם על הפרשה שמסעירה מדינה שלמה, וחוו את דעתם על כל העניין.

"אם בעלי שליטה או מנכל"ים מחליטים להזיז פרזנטור - זה בסדר גמור", אמר רני רהב, "לכן, הפרזנטור מתוגמל בכל כך הרבה כסף שהוא צריך לספוג את זה ולא לעשות מזה עניין". גם אוריאל יקותיאל הסכים עם רהב, "האם זה קרה בגלל יופי או לא יופי? זה דוגמנות, זה עוסק רק ביופי. זה נראה לי דבר לגיטימי". גם מנחת 'האח הגדול', קורין גדעון, חושבת שלא מדובר בשערורייה גדולה, "אני בטוחה שאיילת זורר לא מקנאה באסתי גינזבורג, כי איילת זורר מהממת, מצליחה ועושה קריירה מדהימה בדרכה בהוליווד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
השקה סגנון. עידו שחם
"בטוחה שאיילת לא מקנאה". דורין/עידו שחם

עומר דרור, שמשמש גם הוא כפרזנטור של חברת אופנה גדולה, חושב שהמהומה היא רבה על לא דבר, "אם הם עשו את זה אז כנראה שזה טוב לחברה זה לא מעליב. תשמע, אנחנו באים לייצג פה חברה". ומה היה קורה אם היו מבקשים להחליף אותו? "אני כל כך מאמין בחברה שאני מייצג כרגע, שאם הם יבחרו להחליף - אני אחשוב שזה יותר טוב".

וואלה! סלבס כבר שנים מנסה להחליף בעל. היא לא מצאה מישהו שיסכים.

השקה סגנון. עידו שחם
"תעשייה מגעילה". אוריאל/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully