וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הכביסה המלוכלכלת של דודו אהרון והמשפחה

28.1.2016 / 16:00

הטופמודל הישראלית שקטפה קמפיין לחברת בנייה, הסלפי הלא מחמיא של מלכת הטראש, צמד הדיוות שקיבלו הצעת נישואים באותו סוף שבוע, פליט האח הגדול שפתח פה על ההפקה וכמובן, המשפחה שמסעירה את הביצה. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את הרשימה פותחת הטופמודל הכי הורסת בישראל, שלומית מלכה כמובן, שקטפה עוד קמפיין, אלא שהפעם מדובר בכזה לחברת בנייה מפורסמת ולא לעוד מוצר טיפוח או מותג אופנה. אגב, זו בדיוק אותה חברה ששמה נקשר בפרשת המסים של הנמסיס בר רפאלי.

שלומית מלכה. אתר רשמי, צילום מסך
הורסת! שלומית/צילום מסך, אתר רשמי

בואו נמשיך למקום הרביעי, שם נמצאת עוד אחת שחשה עצמה טופמודל - קים קרדשיאן, שסירבה להיחשף לציבור לאחר ההיריון, עד שאחותה העלתה סלפי שלהן. התמונה גררה לא מעט תגובות מגעילות שטענו שמלכת הטראש הגזימה עם הבוטוקוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מזהים? קים וקורטני/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו למקום השלישי, עדיין בהוליווד, כי צמד הדיוות מריה קארי ומיילי סיירוס החליטו להודיע לעולם שהן מתארסות באותו סוף שבוע.

מריה קארי. splash
מזל טוב! מריה וג'יימס/splash

ומי הגיע למקום השני? גילי כהן מ'האח הגדול' שהחליט לפתוח פה על ההפקה, אבל לא באמת. בינתיים תסתפקו בהבטחה של המודח הממורמר שהוא עוד יספר את כל האמת על מה שקרה בבית, פלוס רמיזה על כך שהכל סובב סביב שי חי.

גילי כהן. צילום: ינאי יחיאל, קשת
פתח פה. גילי/קשת, צילום: ינאי יחיאל

במקום הראשון נמצאת משפחת קרדשיאן הישראלית, או בשמם משפחת אהרון. ככה זה שאם המשפחה ציפורה מחליטה לפתוח את הפה על הבן או יותר נכון על החברה של הבן וטוענת שעשו לבנה התמים כישוף.

אילן רבינויץ על דודו אהרון ואימו ציפורה. מערכת וואלה!
משפחת קרדשיאן? דודו, האמא והחברה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully