וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי כהן מדבר על ההדחה: "הכל מתחיל ונגמר בשי חי"

מאור בן הרוש | צילום: עידו שחם

24.1.2016 / 15:24

רגעים ספורים אחרי שיצאו מהבית הכי נצפה במדינה, גילי כהן וגיל אלמוג פתחו את הפה על התחושות שלהם אחרי ההדחה. אז מה היה להם לומר? וואלה! סלבס ביוש

עידו שחם

רגע אחרי ההדחה המפתיעה של העונה אמש (ש') המפלצת הדו ראשית גיל אלמוג וגילי כהן, התיישבו לדבר עם כתב וואלה! סלבס על התחושות שלהם אחרי שיצאו מהבית. אז איך הן היו? לא קלות, מסתבר.

עוד לפני כתיבת הסטטוסים הזועמים בפייסבוק של כהן, אי אפשר היה להתעלם מהאכזבה הענקית שהרגיש כוכב הרשת, שחשב שעוקביו בפייסבוק יובילו אותו כל הדרך אל הגמר: "הקהל בחר, אבל זכותי לחשוב שאני הייתי צריך לזכות. אם לא אני לא מעניין אותי מי שיזכה". לגיטימי, סך הכל.

לעוד סיפורי סלבס:
גילי כהן נגד הפקת "האח הגדול": "תהיו בטוחים שאספר הכל"
רואים בטן? בר רפאלי חוגגת לעדי עזרא

גילי כהן + גיל אלמוג + האח הגדול. עידו שחם
מאוכזבים. גילי וגיל/עידו שחם

אז כלפי מי מופנות האצבעות המאשימות? כלפי שי חי, כמובן: "הכל מתחיל ונגמר בשי חי. פלורי התקרבה אליו, היא בבית, אנחנו רבנו איתו אנחנו בחוץ". אז למרות שכמה דקות מרגע ההדחה שלהם גילי וגיל כבר הבינו באיזה צד מרוחה החמאה, זה לא אומר שהם גם הבינו למה: "אתה יכול לספר לי למה הוא חזק? מה שובה את לב הקהל? אם הקהל אוהב שחקן, שקורא לאנשים קופים ולא עושה כלום שלושה שבועות - אז אהלן וסהלן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גילי כהן + גיל אלמוג + האח הגדול. עידו שחם
מה קורה ג'מעה/עידו שחם

אז את דעתם על שי חי המודחים הטריים לא מסתירים, אבל מה לגבי שאר הדיירים בבית? גם עליהם יש להם מה להגיד, מסתבר: "אם הייתי יודע שאני נכנס לגן ילדים לא הייתי נכנס. דיבורים הכי לא מעניינים שיש, קמפיינים בחוץ, מי חזק בחוץ. אף דיון אמיתי לא היה שם", קבע כהן.

אז הציוות ביניהם תרם או הזיק לזוג המוזר? לפי גיל אלמוג, היה עדיף בנפרד: "יכול להיות שזה גרם למפלה שלנו", סיכם. כהן העדיף לסכם את ההדחה של השניים במילים: "עדיף להיות מודח מלהפוך לבדיחה". בטוח, מאמי?

וואלה! סלבס חושבת שעדיף להפוך לבדיחה. היא עשתה מזה קריירה.

מה אתם חושבים על ההדחה המפתיעה של גילי וגיל? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully