וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין היוקרתי של ארבל קינן

17.1.2016 / 0:05

לפני שאתם הכרתם אותה כאקסית של עומרי בן נתן או כדיירת החדשה מבית האח, קינן היתה דוגמנית שעבדה לא מעט בארץ וגם מעבר לים. קבלו הצצה לקמפיין יוקרתי שעשתה לפני שהפכה לאחד האנשים המוכרים במדינה. וואלה! סלבס שמה טבעת

יח"צ - חד פעמי

אתם רגילים שוואלה! סלבס שולפת לכם, בדרך כלל, שלדים מהארונות של הדיירים החדשים בבית 'האח הגדול'. בין אם זה העבר הפלילי של שי חי, התלונה שהוגשה נגד ברק אדרי או העובדה שלעמר קינן חיכה בן זוג מחוץ לבית. עכשיו, היא דווקא רוצה לפרגן לדיירת החדשה, ארבל קינן.

אחרי שסיפרה בגאווה גדולה על קריירת הדוגמנות שלה, הגיע הזמן לקצת הוכחות, כי מלבד קריירה בארץ - קינן גם טיפחה רזומה גם מעבר לים. לדוגמא: קמפיין יוקרתי לחברת תכשיטים בינלאומית.

ארבל קינן.
הורסת. ארבל

וואלה! סלבס שמה את ידיה על וידאו, בו נראית קינן ביום צילומים באיטליה לחברת התכשיטים 'bronzallure', שמתמחה בייצור של תכשיטי יוקרה. בסרטון 'מאחורי הקלעים' שצולם, נראית הדיירת החדשה בבית כשהיא דופקת פוזות למצלמה, מתאפרת ואפילו, שימו לב, אוכלת. הלם!

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ארבל קינן. צילום: ינאי יחיאל,
מתכננת על קריירה בינלאומית?/צילום: ינאי יחיאל

מה שבטוח, שאחרי היציאה שלה מהבית המפורסם, אתם תזכו לראות את קינן מככבת בלא מעט קמפיינים שיוגשו לה על מגש. בכל זאת, גם דוגמנית וגם מפורסמת - השילוב המנצח.

הרבה לפני שהיתה כלבה מפורסמת, וואלה! סלבס פרסמה מזון לכלבות.

  • עוד באותו נושא:
  • ארבל קינן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully