וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן: "אם הייתי גבר, הייתי הומו אקטיבי"

14.1.2016 / 17:00

המעושרת, הפה הגדול והמזומנים בעובר ושב, לא ממש מתרגשת שאומרים לה שהיא נשענת על הכסף של בעלה או מעבירים ביקורת על גידול ילדיה. אז מי היא באמת ניקול ראידמן ולמה היא רוצה להיות גבר הומו? וואלה! סלבס מבייצת

מערכת וואלה!

אפשר להגיד הרבה דברים על ניקול ראידמן - היא שחצנית, היא רברבנית, היא אוהבת לנקר עיניים, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנה: הפה הגדול של המעושרת מכיכר המדינה, שלא מפחדת ולא חוששת להגיד את כל מה שעל ליבה.

בראיון מיוחד, מספרת ראידמן כמה היא לא מתרגשת מהביקורות על גידול ילדיה, "זה לא מזיז לי ולא מעניין אותי אני חושבת שאני אמא טובה, אני לא חושבת אני יודעת, אני נותנת לילדים שלי הכל. חוץ מכסף ומותגים אני נותנת להם גם חום אהבה וחינוך שזה הדברים הכי חשובים. ערכים, וגם כבוד לאחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקטיבית./מערכת וואלה!, צילום מסך

ואל תדברו איתה על כך שהיא חיה על חשבון בן הזוג שלה, האוליגרך מיכאל צ'רנוי, "אני בן אדם עצמאי, אני לא נכנסת לעסקים של בעלי. מה שהוא עושה זה עניין שלו מה שאני עושה זה עניין שלי. תשאל אותי כמה הוא שווה אני לא יודעת להגיד לך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניקול ראידמן + מיכאל צ'רנוי. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
יש חתונה?/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

ומה עם חתונה? יש למה לצפות, כי הגברת ראידמן בטוחה שהיא תקבל אחת כזו בקרוב. "אחרי שאנחנו נטפל בברכיים, כי צריך לעשות את הכיפוף, יש לו בעיית פרקים זה הגיל. אחרי שהבעיה תפטר אני מאמינה שתהיה הצעת נישואים. פחות מ-20 קראט, לא יתקבל".

גם וואלה! סלבס אוהבת טבעות גדולות. בעיקר בטעם בצל.

מה דעתכם על הראיון? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully