וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על בלו אייבי

16.1.2016 / 2:07

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

בלו אייבי קרטר, הבת של ביונסה. helloblueivycarter.tumblr.com, צילום מסך
בלו אייבי/צילום מסך, helloblueivycarter.tumblr.com

# בינואר 2012 העולם האנושי התברך בלידתה של התינוקת שנכנסה הישר לספרי ההיסטוריה - בלו אייבי קרטר, עם אבא ג'יי זי שהוא אחד הראפרים המצליחים בתולדות המוזיקה ואמא שהיא, ובכן, ביונסה. אם תהיתם מה פשר שמה המיוחד הנה ההסבר: IV (שנרשם כמו הספרה 4 ברומית), כי ביונסה וג'יי זי נולדו שניהם ב-4 בחודש וגם התחתנו גם ב-4 בחודש. ואלבומה האחרון של ביונסה נקרא "4". ובלו? זה על שם האלבום המצליח של ג'יי זי (דה בלו פרינט).


# ביונסה טוענת שבלו אייבי דיברה אליה במהלך ההריון. מה? כן כן.. "הרגשתי אמהית במהלך ההריון, לא חשבתי שזה יכול להתגבר עד שראיתי את התינוקת. היה לי קשר מאוד חזק לילדה שלי. דמיינתי במהלך הצירים שלי את התינוקת שלי דוחפת דלת כבדה מאוד, דמיינתי תינוק קטן עושה את כל העבודה. ככה שלא יכלתי לחשוב על הכאב שלי.... דיברנו אחת עם השנייה. אני יודעת שזה נשמע משוגע אבל הרגשתי קשר חזק בינינו.. כל מה שהפחיד אותי במהלך ההריון נעלם ולא היה נוכח בחדר. זה היה היום הטוב בחיי".

ריהאנה, בלו אייבי. GettyImages
בלו אייבי פוגשת את רירי. מי נראה לכם מתרגש יותר?/GettyImages

# בלו אייבי הקטנה היא שמאלית (לא שמאלנית, תירגעו!). היא אמנם לא יודעת לכתוב אבל היא מציירת ומקשקשת בידה השמאלית. האם ידעתם שלאחרונה מחקרים הראו שאנשים הכותבים עם יד שמאל יותר חכמים מאנשים שכותבים ביד ימין? אז לא פלא שאלברט איינשטיין, צ'ארלס דרווין, אייזיק ניוטון ובנג'מין פרנקלין היו שמאליים. ועכשיו הבת של ביונסה!



# בזמן שתינוקות "רגילים" ברחבי העולם חוגגים יום הולדת עם ליצן ועוגה, הזוג הכי חזק בהוליווד ציין את יום הולדתה השני של בלו הקטנה במסיבה חייתית במיוחד, כשסגרו במיוחד עבורה את גן החיות הבוטני במיאמי למסיבת יום הולדת, אולי כחלק מטרנד הטבעונות בו דגל הזוג בשבועות האחרונים. קווין בי שיתפה את מיליוני מעריציה בתמונות מהמסיבה, שם אפשר לראות את חברותיה ל"דסטניז צ'יילד" מישל וויליאמס וקלי רולנד יחד עם בי משחקות על הרצפה, כשפניהן צבועים באיפור חגיגי. בתמונות אפשר גם לראות את בי מתחבקת עם שימפנזה ונחש פיתון מסביב לצווארה.




#בלו אייבי הקטנה נולדה לפני 4 שנים בבית החולים לנוקס היל. אותו מקום בו נולדה סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה לפני 29 שנים. זמרת שלימים תזכה לשם ליידי גאגא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא ביונסה ובלו הקטנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ביונסה. ספלאש
ביונסה/ספלאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully