וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט הסודי של ג'ני צ'רוואני ומושיק גלאמין

14.1.2016 / 10:27

אחרי שהוכיחו שהם מסתדרים טוב מאוד על אי בודד, עכשיו הגיע הזמן להרוויח מזה גם קצת כסף, אז קבלו את הפרויקט החדש והסודי עליו עובדים צמד השורדים החמודים. וואלה! סלבס מכבה את הלפיד

יח"צ - חד פעמי

מי אמר שמתכניות ריאליטי לא יכולים לצאת דברים טובים? אחרי שהוכיחו לכולם שהכימיה ביניהם עובדת מעולה כשכרתו ברית אחים על האי ב'הישרדות', עכשיו ג'ני צ'רוואני ומושיק גלאמין החליטו לתרגם את החברות האמיצה גם למרשרשים. או במילים אחרות: השניים מנסים להוכיח שאפשר לערבב חברים ועסקים.

מאז שחזרו מהאי, עובדים צ'רוואני וגלאמין על פרויקט סודי - השניים קיבלו על עצמם משימה: לעצב בניין דירות יוקרתי ברמת גן שנבנה בימים אלו. צמד החברים השתלטו על עיצוב הפנים של הדירות ויעצבו אותו על פי בקשת הדייר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף פעולה מסקרן. גלאמין וצ'רוואני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול (ד'), הגיעה צ'רוואני להשקת היוגורט החדש 'דנונה פרו' של חברת שטראוס - שם סיפרה לחברותיה ירדן הראל, רוני דואני, לירן כוהנר ויעל גולדמן על המיזם החדש וכמה היא מתרגשת לקראת הצגת הדירה הראשונה, שתוצג בימים הקרובים בפני הלקוח.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ני צ'רוואני. שוקה כהן
דירה להשכיר?/שוקה כהן

כזכור, גם גלאמין וגם צ'רוואני באו מתחום העיצוב והסטיילינג - צ'רוואני מחזיקה בתעודה אקדמאית של עיצוב פנים ואילו גלאמין עוסק בתחום כבר שנים ואף מוביל תכנית טלוויזיה שעוסקת בשיפוץ בתים.

וואלה! סלבס רוצה שמושיק יעצב לה דירה שיש בה חדר עינויים וסלינג תלוי מהתקרה.

מה דעתכם על הפרויקט? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully