וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השמלה ששברה את הרשת

14.1.2016 / 17:00

ההריון של מלכת הדבורים, הבייבי החדש של נסיך הרוק, ההפגנה של פליט האח הגדול, הזוגיות החדשה-ישנה של כוכבת אותו ריאליטי בדיוק וכמובן, השמלה של אדריכלית האירועים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס קופה רושמת

ספק 500

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המקום החמישי ברשימה תופסת המלכה האם, הלא היא ביונסה, עם תמונות חדשות שלא משאירות שום צל של ספק ושולחות את כתבי הרכילות בעולם לפרסם כותרות שקווין בי נמצאת בהריון שני. כולה אכלה קצת יותר מדי חמין.

ביונסה. ספלאש
הריון או לא?/ספלאש

נמשיך למקום הרביעי, עדיין בענייני הורות, כי בזמן שביונסה מצפה – אביב גפן קיבל בן שני לחיקו. אם לא די בכך, הוא אף קרא לו בשם המיוחד אליוט. רגע אם דילן זה על שם בוב דילן אז אליוט זה על שם אליוט סמית?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אביב גפן, שני פרידן. ניר פקין
שיהיה במזל/ניר פקין

קדימה למקום השלישי שם, כמובן שאי אפשר בלי האח הגדול, נמצא סלים מרעי, שרגע אחרי ההדחה, במקום לרוץ להשקת בושם – הוא דווקא דהר להפגנת תמיכה בסרבנית גיוס מול בסיס הקרייה. נשמה, לא יכולת לחשוב על דרך יותר מקורית לנצל את 15 דקות התהילה?

סלים מרעי. צילום מסך
יאללה בלגן!/צילום מסך

ובמקום השני, עדיין ענייני האח, כי לא בכל יום עמר קינן חוזרת לספק חבר ספק אקס שהשאירה מחוץ לבית, איש העסקים תמיר ויצמן. אחרי שוואלה! סלבס חשפה שלקינן יש חבר שמחכה מחוץ לבית, זה היה רק מתבקש שהיא תחזור הישר לזרועותיו. ולדירת הפאר שלו, כמובן.

עמר קינן, תמיר ויצמן. ניר פקין
חמודים/ניר פקין

זהו, הגענו למקום הראשון, שם נמצאת אדריכלית האירועים, אירית רחמים, שהפיקה לבנה אירוע בר מצווה שלא היה מבייש שום אירוע הוליוודי נוצץ עם מאות אורחים, עשרות הופעות וכמובן שמלה אחת שחשפה קצת מעבר למצופה והצליחה לשגע מדינה שלמה.

אירית רחמים. ניר פקין
אופסי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully