וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בעולם: ביונסה בהריון שני

12.1.2016 / 11:25

אחרי שאת ההריון הראשון שלה חשפה מלכת הדבורים בטקס פרסים יוקרתי, נראה שהפעם ההריון שלה נחשף בזכות צלמי פפראצי עקשנים שתפסו את הזמרת ובעלה יוצאים ממסעדה. וואלה! סלבס מתעלפת

ביונסה. ספלאש
היוש/ספלאש

אומרים שמילה אחת שווה אלף מילים, אך נראה שבמקרה של ביונסה - תמונה אחת שווה עוד אלפי תמונות נוספות שיגיעו במהלך החודשים הקרובים ויתעדו את ההריון של הזוג הכי נוצץ בתעשיית הבידור.

אז נכון, הצהרה רשמית על דבר ההריון עדיין לא יצאה, אבל היי, מספיק מבט חטוף בתמונות שמתפרסמות היום על מנת להבין שאין ממש מקום לספק - ביונסה וג'יי זי מצפים לילד נוסף, שיגיח בעוד מספר חודשים לאוויר העולם.

רוצים עוד רכילות?
שופוהוליק: יהודה לוי בהתקף שופינג
תכנית חסכון: טום באום מחפש דירה לרכישה

ביונסה. ספלאש
זו בטן או שאת שמחה לראות אותנו?/ספלאש

אחרי שחגגו בשתי מסיבות את יום ההולדת של בתם בת ה-4, בלו אייבי, הזוג הלוהט הגיע למסעדה בהוליווד, שם נהנו מארוחת ערב רומנטית. אממה, לצערם של השניים, כל השלווה הזו הופסקה ברגע שיצאו מהמסעדה, רק בשביל לגלות שעדר צלמים מחכה להם על מנת לקבל עוד תמונה של השניים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ביונסה. ספלאש
בן או בת?/ספלאש

הצלמים האמיצים, שחיכו מחוץ למסעדה, הבינו מהר מאוד שיש בידם תמונות ששוות לא מעט מרשרשים, שכן כל ילד בן 5 שיעיף מבט חטוף על התמונה, לא יטעה ויבין - מלכת הדבורים בהריון. או שהיא פשוט היתה ממש רעבה.

כזכור, עבור מר ומיס קרטר מדובר בהריון שני, לאחר שלפני למעלה מארבע שנים, עלתה קווין בי על הבמה בטקס פרסי ה-MTV ולאחר שסיימה לשיר, זרקה את המיקרופון, פתחה את הג'קט, ליטפה את הבטן וגרמה לעולם להבין שהיא מצפה לתינוקת ראשונה.

וואלה! סלבס הלכה לקשור את החצוצרות ולתקוע סמבוסק.

מה דעתכם: בהריון או לא? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully