וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תניה מדברת: "גם אם היה קורה משהו עם קסניה, הייתי ממשיכה לחכות"

מאור בן הרוש | צילום: ניב אהרונסון

11.1.2016 / 14:48

רגע לפני שנכנסה לבית הכי מסוקר במדינה - תניה גרבר, החברה של שי חי, מדברת על הכל. אז איך היא היתה מגיבה לרומן עם קסניה? האם היא חושבת שיש לה סיכוי לזכות? ולמה היא בכלל נכנסה לבית? וואלה! סלבס זוג מנצח

ניב אהרונסון

בעל כורחה, הפכה תניה גרבר (23) לאחת הנשים המסקרנות במדינה, ולו רק בשל הייחוס המחייב - "החברה של שי חי". בסוף השבוע האחרון (ש'), קרה הצפוי מכל, וגרבר נכנסה לבית 'האח הגדול' להתאחד עם אהובה, ולהוכיח לעולם שיש בה גם מעבר. "אני בן אדם מאוד דומיננטי בעצמי," היא מעידה, "ואם הקהל יצליח לראות את זה, אני מאמינה שיש לי סיכוי לנצח". בטוחה?

לעוד סיפורי סלבס:
הכוכבים קבעו: שירן סנדל היא הדיווה של הפסטיגל
מדונה ושון פן בדרך לקאמבק?

תניה גרבר. צילום: ינאי יחיאל,
תניה גרבר/צילום: ינאי יחיאל

אז האם החברה של שי חי נכנסה לבית בשביל לנצח, או בשביל לשמור על הבן זוג שלה קרוב קרוב, רחוק מבחורה בלונדינית אחרת בבית? לטענתה, קסניה היא ממש לא הסיבה שגרמה לה לארוז מזוודה ולעלות לנווה אילן, "יש לי ביטחון מטורף בזוגיות שלי ושל שי", היא מספרת, "זו זוגיות הכי מיוחדת והכי אמיתית בעולם. אני לא סתם פאתטית, אתם תראו". ומה היה קורה אם הריקוד הרומנטי בכלוב לא היה נעצר שם? נראה שזה לא היה משנה את הסטטוס שלהם, "לא נעים לראות כזה דבר, אבל הייתי ממשיכה לאהוב, ממשיכה לדאוג וממשיכה לחכות". לא פאתטית, אמרת?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פגישה אחרונה לפני הכניסה. תניה במשרדי קשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שלגרבר יש הרבה עבודה, מאחר והיא נכנסת לבית שבו בן הזוג שלה לא אהוב, בלשון המעטה, "קצת קשה לראות אותו שהוא זאב בודד", היא מודה, "אנשים לא ממש מתחברים לאישיות שלו". אבל אל דאגה, כי העזר כנגדו מתכוונת לעזור ולנסות לדיירים בבית לראות אותו באור אחר. בהצלחה עם זה!

וואלה! סלבס חשבה על עצמה לא פעם כעל זאבה בודדה, אך הסביבה דווקא בחרה לכנות אותה פרה מנודה.

מה אתם חושבים על הכניסה של תניה לבית האח? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully