וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים חושפים: עם מי יתנשקו בסילבסטר?

וואלה! סלבס

31.1.2015 / 13:30

וואלה! סלבס תפסה את הכוכבים שאתם הכי אוהבים, לגלות איפה ואיך יסגרו את 2015 ויקבלו בזרועות פתוחות את 2016, וכמובן לא פסחה גם על הפרט הכי חשוב: עם מי יצמידו שפתיים כשהשעון יראה חצות? וואלה! סלבס נשיקה חמה

מערכת וואלה!

הסלבריטאים בביצה מוזמנים לשלל אירועים שונים ושווים, אבל איזה אירוע יהיה בר מזל לאכלס את הכוכבים בערב הסילבטר? ירדן הראל נוסעת לצפון הרחוק עם חברים כדי לפזר קצת אבק כוכבים מחוץ לתל - אביב, לירון ויצמן אולי קיבלה בשנת 2015 את הטייטל החשוב בחייה - אמא, אבל זה לא עוצר מבעדה מלשים את הילדה אצל הסבתא, ולצאת להתקרחן במסיבות העיר כמו אחרונת הרווקות. מי אמר שהחיים נגמרים כשיש ילדים?

אירוע להושיט יד. ליאור טובול, מערכת וואלה! NEWS
יום חג בטקסי. טילטיל ודנה ברגר/מערכת וואלה! NEWS, ליאור טובול

לעומתם, יש כאלה שצריכים להתפרנס בסילבסטר - או כמו שטילטיל קורא לזה: "היום היחיד בו הוא לא עושה סלקציה בטקסי". ניקול ראידמן אולי ממש לא צריכה לצאת לעבוד בערב בו 2016 תיכנס בסערה בחייה, אבל עדיין בוחרת להישאר בבית, כדי "לנוח מכל מה שעברתי השנה". בהחלט צריך לנוח מטיפולי ספא וטיסות מסביב לעולם. במחלקה ראשונה, כמובן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הראל סקעת. רפי דלויה
לא מוותר על נשיקת הסילבסטר שלו. הראל סקעת/רפי דלויה

אז עם מי יתנשקו הסלבס בחצות? מיקי בוגנים יהיה על טיסה ויקווה שיהיה דייל חמוד בסביבה, הראל סקעת לא מוכן לוותר על הנשיקה שמסמלת את תחילתה של השנה החדשה, וירחיק עד הבסיס בו נמצא בין הזוג שלו, עידן רול, בשירות מילואים: "הוא רב סרן, הוא בטוח יכניס אותי". בכיף, רק אפשר תמונה של הרגע הזה? במיוחד אם הוא יהיה במדים.

וואלה! סלבס הורידה לחתולה שלה מיצי את השפם, כדי שלא תדקר בנשיקת הסילבסטר.

מה אתם חושבים על חגיגות הסילבטר של הסלבס? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully