וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג ובעלה אימצו ילדה

29.12.2015 / 0:30

בשקט בשקט, מבלי שאף אחד יידע - הטופמודל ההורסת ובעלה החליטו, הרבה לפני שנולד בנם הבכור, לאמץ ילדה ששוהה במקלט לילדים שנלקחו מהוריהם. אז היא אמנם לא גרה איתם, אבל הם תומכים בה כלכלית כבר תקופה ארוכה. וואלה! סלבס בת חורגת

אסתי גינזבורג. ניר פקין
נשמות! אסתי ועדי/ניר פקין

זה לא סוד שהטופמודל, אסתי גינזבורג, אוהבת להירתם ולעזור לשכבות החלשות, הרי מספיק להיזכר באירוע ההתרמה השנתי שהיא עורכת מדי שנה של עמותת 'חיים', בשביל לדעת שגינזבורג היא לא רק בלונדינית יפה, אלא גם נשמה טובה.

לוואלה! סלבס נודע, כי בשלוש השנים האחרונות, גינזבורג ובעלה, עדי קייזמן, מאמצים ילדה חסרת יכולת. על פי מקורבים, גינזבורג וקייזמן החליטו, הרבה לפני שבנם הבכור יהונתן רפאל נולד, פנו השניים למשפחתון עירוני, שם נמצאים ילדים שנלקחו מהוריהם לפי צו בית משפט והחליטו לאמץ את אחת הילדות השוהות במעון.

אסתי גינזבורג. יניב אדרי יחצנים,
תורמת לקהילה/יניב אדרי יחצנים

אז נכון, הילדה אמנם לא גרה עם הזוג בבית הכתום שבצהלה, אבל השניים דואגים לכל הצרכים שלה ומסבסדים אותה כלכלית. עד כה, כך מסרו המקורבים, השניים העדיפו לשמור את העניין בסוד, אך כעת גינזבורג גם עוזרת בהפקת ערב ההתרמה שיערך ב-18.1 באווניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אסתי גינזבורג. יניב אדרי יחצנים,
אמא במשרה מלאה/יניב אדרי יחצנים

בינתיים, ועל מנת שתוכל לעזור לילדה, גינזבורג הצטלמה השבוע לקמפיין האופנה החדש שקטפה, עליו קראתם כאן, לחברת האופנה 'גולברי, אחרי שזו אמרה 'ביוש' לאיילת זורר. במהלך הצילומים סיפרה גינזבורג על ההכנות וההתרגשות לקראת אירוע ההתרמה.

וואלה! סלבס חולמת שאסתי תאמץ אותה ליום אחד. היא מוכנה לצבוע את כל הבית בצהוב.

מה דעתכם על המעשה של אסתי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully