וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'ארד לטו

26.12.2015 / 0:20

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ג'ארד לטו בתצוגת שאנל בשבוע אופנת הקוטור, פריז, יולי 2014. Pascal Le Segretain, GettyImages
היי סקסי. ג'ארד לטו/GettyImages, Pascal Le Segretain

# ג'ארד לטו נולד בבוז'ר סיטי, לואיזיאנה, לפני 44 שנים. הוא הצעיר מבין שני אחים, אביו עזב זמן קצר לאחר שנולד ואימו גידלה אותו ואת אחיו הגדול שאנון בכוחות עצמה. השלושה עברו דירה לעתים קרובות ובין היתר גרו בקולורדו, וירג'יניה, וושינגטון, אלסקה, ברזיל ואף בהאיטי. לטו קיבל את שם משפחתו מבעלה השני של אימו, ממנו התגרשה גם כן. אביו הביולוגי התחתן בשנית אף הוא והתאבד כשלטו היה בן שמונה. מנישואיו השניים של אביו יש ללטו שני אחים למחצה.




# לטו נחשב לאחד הגברים האקטיביסטים בעולם הבידור, הוא מקיים אורח חיים טבעוני ‏ונמנע מסמים ואלכוהול. הוא לקח חלק במספר פרויקטים וקמפיינים למען זכויות בעלי חיים, הקהילה הלהט"בית ואיכות הסביבה, ומעורב בארגונים למטרות שיקום בהאיטי לאחר רעידת האדמה שהתרחשה שם בשנת 2010.

ג'ארד לטו. GettyImages
ג'ארד ליטו בטקס האוסקר/GettyImages

# בעבר הרומנטי של לטו - רומנים עם זוכת האוסקר לופיטה ניינגו, סקרלט ג'הונסון, ואירוסים לשחקנית קמרון דיאז משנת 2000 עד 2002. לרעתו נרשמה לו פדיחה רצינית כאשר נתפס על ידי המצלמות מתמזמז עם פריס הילטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ארד לטו. terrysdiary, אתר רשמי
אמן שתיפול המגבת/אתר רשמי, terrysdiary

# לצורך תפקידו בסרט "היום בו רצחתי את ג'ון לנון", שם גילם את מארק דיוויד צ'אפמן, רוצחו של אגדת המוזיקה, הוא העלה במשקל יותר מ30 קילו. כדי לרדת אותם הוא פצח בדיאטת נוזלים הכוללת מיץ לימון, סירופ מייפל, פלפל שחור ומים. הוא איבד 10 קילו ב10 ימים.לצורך תפקידו בסרט "מועדון הלקוחות של דאלאס" שם גילם דמות של טרנסג'נדר הוא איבד 15 קילו, גילח את הגבות שלו ועשה וקס בכל גופו.




למרות תדמיתו כשובר לבבות, מדובר בגבר חננה למדי. לטו מעריץ גדול של נאס"א, הוא ביקר במשרדים אינספור פעמים ואפילו חובב רובוטיקה גדול ויצא שירות סטרימניג של הופעות חיות בעצמו.

ג'ארד לטו. terrysdiary, אתר רשמי
תיפלי!/אתר רשמי, terrysdiary
מסיבת עיתונאים עם להקת 30 שניות למאדים בתל אביב. נמרוד סונדרס
ליטו בעת ביקורו בישראל/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ארד לטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully