וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו! מי הגיע להתמודד ב'כוכב הבא'?

21.12.2015 / 0:00

למרות שהוא כבר נושא בטייטל 'זמר' - השופטים הופתעו לראות את אחת הדמויות היותר מוכרות על המסך מגיע לאודישן בתכנית הריאליטי. אז האם המסך עלה או לא? וואלה! סלבס שרה במקלחת

הכוכב הבא. רונן אקרמן,
מי הזמר?/רונן אקרמן

אתם רגילים לראות אותו מריץ דאחקות בסיטקום שנושא את השם שלו, אבל זה לא מה שהפריע לאותו כוכב להגיע לאודישנים של תכנית הריאליטי, 'הכוכב הבא', ולהיבחן כאחד העם. רוצים לדעת מי הוא והאם הוא עבר? תמשיכו לקרוא.

אם עדיין לא הבנתם במי מדובר, אולי תשמחו לשמוע שאבי הזמר, כן אותו אחד שנהנה לצחוק על הביצה המקומית ואף כתב סדרה שלמה על כך - הגיע לאודישן בתכנית הריאליטי המפורסמת, כשעלה על הבמה ושר בקולי קולות.

אבי הזמר. אהוד רומנו,
יכנס לנבחרת או לא?/אהוד רומנו

להפתעתו ולהפתעת השופטים - המסך עלה ואבי עבר לשלב הבא. לא ברור אם זה בגלל קולו הערב או שמא בגלל חיבת הקהל לגימיקים, כך או כך - אבי הזמר עבר שלב ואמור להמשיך הלאה התוכנית, אולי אפילו עד הארוויזיון.

אממה, לו"ז ההופעות של ההצגה בכיכובו 'מייקל' והתחייבויות נוספות שיש לכוכב, לא באמת מאפשרות לו להתמסר לוח הזמנים הצפוף של תוכנית הכשרונות המוזיקלית, כך שכרגע, לא ברור אם הוא באמת יכנס לנבחרת או שמא מדובר בעוד תרגיל שיווקי של ההפקה - שלא ממש צלח.

וואלה! סלבס הגיעה לאודישן, אבל המסך לא הצליח להסתיר אותה, אז היא ויתרה.

מה דעתכם על הקול של אבי הזמר? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אבי הזמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully