וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקפי השמש הלוהטים של 2015

28.12.2015 / 0:01

אוברסייז או מרובעים, רטרו או עתידני, גם השנה כוכבות הוליווד נתפסו בעדשה עם האקססורי שלעולם לא יוצא מהאופנה. בואו לראות מה הטרנדים ששלטו השנה בתחום משקפי שמש ואיך גם אתם יכולים להשיג את הלוק

אם למדנו משהו משנת 2015 בתחום האופנה, זה שאין דבר יותר טוב מאשר הצהרה אופנתית גדולה. ואם צריך לבחור אקססורי אחד שהפך את השנה החולפת ליותר צבעונית ושיקית זה הרי יהיה משקפי השמש שהפכו עם השנים לפריט חובה בכל ארון או תיק של פאשיניסטה. מהמתחילה ועד המתקדמת. אז לפני שנגיד להתראות לשנת 2015, הגיע הזמן לסקור את הטרנדים הבולטים בתחום משקפי השמש.


הפנים, ובמיוחד איזור העיניים, הן הדבר הראשון שנוטים לשים לב אליהן. לכן, השפעתם של משקפי שמש על הטוטאל לוק הסופי הן לא רק הצהרה האופנתית אלא הדרך בה הסביבה תופסת אותנו. מטרנד השקוף לצבעוני, למסגרות הרטרו והעץ, המשקפיים שאנחנו בוחרים ללבוש מצהירות לעולם מי אנחנו באמת.

משקפיים עגולים

אחד הטרנדים הלוהטים של 2015 הם המשקפיים האובר סייז העגולים. אם רצית לעשות הצהרה אופנתית במהלך השנה האחרונה: אלו המשקפיים שלך אם יש לך פנים עגולות או צרות ומחודדות אלו המשקפיים עבורך. תשאלו למשל את רייצ'ל זו , הסטייליסטית שמבליבשה את כל השמות החמים בביצה ההוליוודית ולא מפספסת אף הזדמנות ללבוש בעצמה את הטרנד. בארץ אפשר לראות חברות אופנה ורשתות כמו קרולינה למקה שבוחרות לשלב את הטרנד הלוהט כמוביל בדגמים שלהם.

קרולינה למקה 2015. צילום מסך
רוצות לנסות את הדגם האובר סייז בישראל ולהרגיש חו"ל? תנסו את הדגם של חברת קרולינה למקה/צילום מסך
מעצבת האופנה רייצ'ל זו. Andy Krupa, AP
הסטייליסטית רייצ'ל זו לא מפספסת טרנד/AP, Andy Krupa

משקפי טייסים

לא משנה איזו שנה כתובה לכם בלוח השנה, אם יש דגם אחד שלא יימאס על הנשים והגברים כאחד אלו משקפי הטייס שתמיד אבל תמיד יהיו באופנה. אם צריך דוגמא אז קחו את אנג'לינה ג'ולי בעלת הפנים בצורת לב שמצולמת לעיתים תכופות עם משקפי הטייס על פניה

משקפיים סלבס 2015. צילום מסך
היי טייסת גו'לי./צילום מסך
קרולינה למקה 2015. צילום מסך
דגם הטייסים של חברת קרולינה למקה/צילום מסך

משקפי חתול

מי לא אוהבת את טרנד הרטרו? משקפי החתול יזרקו אותך לעבר שנות החמישים והשישים אז בלטה השחקנית אודרי הופברן לבשה אותן בסרט "ארוחת בוקר בטיפאני" והפכה אותן לאייקוניות עד היום. המשקפיים יתאימו לכל תלבושת שתבחרי ויהוו בעצם הצהרה אופנתית בפני עצמן ומתאימות במיוחד לנשים עם פנים מעוגלות.


קרולינה למקה עוזרת לכם לבנות טוטאל לוק מושלם עם משקפיים הורוסת לא פחות

משקפיים סלבס 2015. צילום מסך
השחקנית אמה רוברטס עם דגם החתול הפרטי שלה/צילום מסך
קרולינה למקה 2015. צילום מסך
רוצות להראות חתולות מקומיות? הנה הדגם המקומי של חברת קורלינה למקה/צילום מסך

שילוב של פלסטיק ועץ

המסגרת הפנימית של משקפי השמש היא מפלסטיק והחלק החזותי מעץ בגווני חום - אדום, עץ אלון, וחום אדמה. מי שהתחיל בטרנד הזה הוא המותג גולד אנד ווד, שמייצר משקפי שמש ומשקפי ראייה בשנים האחרונות עם שילובים של עץ. השימוש בעץ משדר חזרה למקורות ואקולוגיה, ומעניק מראה מתוחכם ואלגנטי. בעולם תראו את נעמי ווטס הולכת איתם בארץ תוכלו לתפוס את דנה פרידר ועדי שילון מדגמנות את המשקפיים הללו

משקפיים סלבס 2015. צילום מסך
עדי שילון משלבת עץ וצבע/צילום מסך
קרולינה למקה 2015. צילום מסך
רוצים טבעי? שלבו עץ במשקפי השמש. הנה הדגם של קרולינה למקה/צילום מסך

עדשות מראה

את משקפי עדשות המראה אפשר למצוא בכל הצבעים שיש. עד לפני כמה שנים היה ניתן להשיג עדשות מראה רק בצבעים כסוף וכחול, וצבעים אלו ממשיכים להיות פופולאריים גם השנה, אך אליהם מצטרפת פלטה שלמה של צבעים וגוונים החל מכתום, צהוב ירוק, אדום ועוד. המפורסמות שאוהבות ללבוש את עדשות המראה הן ריטה אורה, מיילי סיירוס וקארה דלווין. בארץ שירן סנדל, דנה פרידר ועדי שילון לא מתביישות להיות צבעוניות.

משקפיים סלבס 2015. צילום מסך
שוב הדיסקו כאן! קארה דלווין, ריטה אורה ומיילי סיירוס/צילום מסך
משקפי שמש קרולינה למקה. קרולינה למקה,
קצת צבע לפנים! הדגם המקומי של קרולינה למקה/קרולינה למקה
מערכת וואלה! NEWS בשיתוף קרולינה למקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully