וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילטיל עושה הפעלות לילדים! כמה זה יעלה לכם ?

10.12.2015 / 15:00

כוכבי הריאליטי מצאו דרך חדשה לסחוט את הלימון עד תום. טילטיל מ"הישרדות" למשל, פצח בקריירה חדשה לצד עבודתו כנהג מונית כמפעיל ימי הולדת לילדים והכל על טהרת התכנית. כמה יעלה התענוג?. וואלה! סלבס לא שרדה

יח"צ - חד פעמי

וואלה! סלבס מעריכה יוצאי ריאליטי שיודעים לסחוט את הלימון היטב עד הטיפה האחרונה ולנצל את שמם לטובת עוד כמה דקות מסך, פרסום ובמיוחד לעוד מקורות הכנסה שירפדו את חשבון הבנק היטב.

זה לא סוד שיוצאי הריאליטי מנסים בכל דרך אפשרית לנצל את שמם. אחרי שמעיין פורטר ניצלה את חמש עשרה דקות התהילה שלה לטובת עבודות ליצנות בימי הולדת, עכשיו הגיע תורו של טילטיל מזרחי, שנחשב לאחד המתמודדים הבולטים של העונה , לרכב על גל ההצלחה ולפתוח עסק חדש ומשתלם במיוחד.


רוצים עוד חדשות חמות?
פרסום ראשון: אחרי 11 עונות: איילת זורר וגולברי נפרדים
מה הסוד שמסתתר מאחורי סרטוני הסלבס באינסטגרם?
ג'סטין ביבר חוגג עם בנות ומסתבך עם המשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיכל הקטנה שומעת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזרחי, שמאחוריו גם השתתפות בריאליטי "המירוץ למיליון", אמנם עובד בימים רגילים כנהג מונית - אבל עכשיו הוא מחשב מסלול מחדש ופותח עסק חדש להפעלות לילדים - "הישרדות במים".

במודעה, אותה מפיץ השורד באינטרנט, מבטיח טילטיל הפעלות לימי הולדת ברוח תכנית הריאליטי הפופולרית. כחלק מההפעלה, יערוך הכוכב לילדכם, ימי הולדת והפעלות כמו: משחקי הישרדות במים, חלוקה לשבטים כמו בסידרה, חלוקת בנדנות ואפילו פרסים מרהיבים. אז כמה הוא דורש עבור החויה? הרבה פחות ממיליון השקלים עליהם הוא מתחרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יו! הדרך למיליון ארוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה שערכה וואלה! סלבס עם בחורה שהזדהתה בשם רונית, היא סיפרה על הפעילויות שנערכות בחצר הבית ברמת חן, כאשר זמן הפעילות הוא כשעה. אגב, אל תדאגו לכיבוד, מאחר והשורד מספק גם כיבוד קל (לא, לא אורז)

אז כמה יעלה לכם לגרום לילדכם להרגיש שהוא על האי הכי מדובר? סכום של שלושת אלפים שקלים לאירוע, כאשר הפעילות מוגבלת ל-35 אנשים ועל כל ילד נוסף תאלצו להיפרד מעוד 25 שקלים חדשים. דפק קופה.

וואלה! סלבס עושה פעיליות לילדים הכוללות רדיפה אחרי סלבס, חשיפת האמת וכתיבת אייטמים סנסציוניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה ימי הולדת ומה עם מסיבות רווקות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully