וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה חקרו 'משמר בעלי החיים' את קיילי ג'נר?

וואלה! סלבס

3.12.2015 / 16:09

האחות הצעירה למשפחת קרדשיאן לא חלמה שוידאו חמוד של הכלבים שלה שעלה לסנאפצ'אט יעורר סערה כל כך גדולה. תלונות שהגיעו מגולשים מודאגים הביאו את 'משמר בעלי החיים' לחקור את ג'נר בחשד להזנחה. אז איך זה נגמר? וואלה סלבס כלבה

ספלאש

יש יתרונות וחסרונות להיות אחת הנשים הכי מעניינות על הפלנטה. כשיש לך מיליוני עוקבים שעוקבים באדיקות אחרי כל צעד שאת עושה, לפעמים יש להם גם ביקורת, ולפעמים זה אף יכול להוביל אותך לחקירה – כמו במקרה שקרה לאחות הצעירה של הקרדשיאנ'ס, קיילי ג'נר.

לעוד סיפורי סלבס:
המשולש הלוהט של אורי פפר, רותם סלע ואביב אלוש
מריה קארי התמוטטה ואושפזה בבית חולים

קיילי ג'נר. ספלאש
התמונה שעוררה את הסערה - הכלבים הרזים של ג'נר/ספלאש

ג'נר העלתה לעמוד הסנאפצ'אט שלה וידאו של הכלבים האהובים שלה, נורמן ובמבי. העוקבים של ג'נר, שבדרך כלל עושים לה לייק על כל שיתוף שלה, לא חיבבו את הוידאו הספציפי הזה - ולא בגלל שהם לא אוהבים כלבים, להיפך.

הגולשים הביעו דאגה שהכלבים של ג'נר נראים רזים מדי, בצורה שאולי אפילו מעידה על הזנחה. העוקבים המודאגים לא הסתפקו הפעם בטוקבק מרושע, ופנו ל'משמר בעלי החיים' כדי שיבדקו - האם ג'נר מרעיבה את הכלבים שלה ולא רק את עצמה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קיילי ג'נר. ספלאש
הרואין שיק גם להולכים על ארבע?/ספלאש

אז אפשר להירגע, 'משמר בעלי החיים' אכן בדק ומצא שהבייבי של הקרדשיאנ'ס ממש לא מזניחה את חיות המחמד האהובות שלה: "עשינו בדיקה לבעלי החיים אתמול (ג'), גברת ג'נר שיתפה פעולה בשמחה", הודיעו 'משמר בעלי החיים', "החיות היו תחת השגחה רפואית, ולא היתה שום הזנחה בגידולם". עוד הסבירו כי הסוג הזה של הכלבים פשוט נוטה להיות רזה, זה הכול.

ג'נר עצמה הוציאה הודעה באתר שלה למעריצים המודאגים: "כולם יודעים שאני אובססיבית לכלבים שלי. אני אוהבת את התינוקות הקטנים שלי כל כך, הם החברים הכי טובים שלי". אוהבת אוהבת, אבל פנקי אותם מדי פעם באיזו שווארמה.

וואלה! סלבס לא מבינה למה אף אחד לא מודאג לגביה. גם היא כלבה מורעבת.

מה אתם חושבים על ההסתבכות של קיילי ג'נר? רכלו בפייסבוק

קיילי ג'נר. ספלאש
אובססיבית לכלבים. ג'נר/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully