וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת יום הולדת: האם קיילי ג'נר נפרדה מטייגה ביום הולדתו?

וואלה! סלבס

22.11.2015 / 0:04

שנה של זוגיות הספיקה לצעירה מבנות משפחת קרדשיאן להבין שהיא מיצתה את היחסים עם בן זוגה, הראפר טייגה. הטיימינג: יום הולדתו ה-26 של הראפר. וואלה! סלבס סורפרייז!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק לפני כמה שבועות ככה הם נראו ביום הולדת של קריס. קיילי וטייגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיי האהבה של משפחת קרדשיאן ממשיכים לתפוס כותרות, אחרי שהאחות הגדולה במשפחה קורטני זרקה את בן זוגה ואבי ילדיה סקוט דיסיק אחרי שמועות על בגידה מכוערת, ואחרי שבשבוע שעבר הגיעו ידיעות על כך שקלואי קרדישיאן נדבקה במחלה זיהומית בזמן שביקרה את האקס שלה לאמר אודום בבית החולים, עכשיו גם האחות הצעירה קיילי ג'נר נפרדת מבן זוגה, וגם הפעם זה לא נגמר בטוב.


קיילי בת ה-18 נפרדה מבן זוגה בשנה האחרונה הראפר טייגה בדיוק ביום הולדתו ה-26. לא שמעת על פרחים או גיפט קארד?

רוצים עוד חדשות חמות?
אור גרוסמן: "לא עזבתי את ישראל, אני גאה להיות יהודייה"
האחות ששכבה עם צ'ארלי שין: "עשינו מין לא מוגן כל יום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה סופי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמועות על הפרידה החלו ברגע שמעריצים ברחבי העולם הבחינו בכך שג'נר לא נמצאת לצידו של טייגה ביום הולדתו וגם נעלמה מהרשתות החברתיות. אתרי חדשות בארצות הברית מיד ערכו בירורים וגילו שהזוג, שהחל לצאת באוקטובר 2014, החליט שדי והפריד כוחות.

אתר TMZ מדווח שקיילי היא זו שהחליטה לחתוך את הקשר ברגע שחזרה מביקור באוסטרליה בגלל "משהו שטייגה עשה" . מנגד מקורב אחר מתעקש שג'נר והראפר לקחו הפסקה "רק לפני שבוע הם דיברו על להיות אחד עם השני לנצח, ודברים קצת השתבשו בשבוע האחרון. קיילי רוצה זמן לבדה ולעשות דברים בשבילה, וטייגה לא יוותר כי היא האחת והיחידה בשבילו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קיילי ג'נר. ספלאש
מרוסק מהפרידה. טייגה וקיילי בימים יפים יותר/ספלאש

מקורבים לראפר מציינים שהוא "שבור ומרוסק" ומנסה לעשות כל שביכולתו להשיב את הכוכבת הצעירה לזרועותיו. טייגה חגג את יום הולדתו עם חבריו במסעדה ומסיבה בווסט הוליווד יחד עם ראפרים נוספים כמו A$AP Rocky, וויז קליפה והשחקנים ג'ימי פוקס וליאונרדו דיקפריו. במקום לא נרשמה נציגות של משפחת קרדשיאן - ג'נר. אם הן פספסו אירוע, כנראה שהפרידה הזו סופית.


אבל הסאגה הרומנטית לא נגמרה, לפנות בוקר קיילי פירסמה בחשבון הסנאפצ'ט שלה תמונה שלה ושל טייגה במיטה מחזיקים ידיים עם הכיתוב "כולם צריכים להרגע". וככה שמה סוף (לבינתיים) לדיווחים על פרידה מכוערת. אז נרגעתם?


וואלה! סלבס נפרדה מבן זוגה ביום ההולדת שלו כאשר שכבה עם הליצן שהגיע לבדר את האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully