וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליה לוי בוקן מפריז: "אני מפחדת לצאת לרחוב"

16.11.2015 / 0:14

גל הטרור בפריז, תפס את השחקנית הצרפתייה אצל חברים, תוך שהיא מקבלת דיווחים שאחיה נמצא באזור הפיגוע וכי אחד מחבריה הטובים שהיה בהופעה - נהרג. בשיחה מפריז היא לא מצליחה לעצור את הדמעות ומספרת על רגעי האימה

נמרוד סונדרס

לא מעט סיפורי זוועות נשמעו בסוף השבוע האחרון, לא מעט עדויות של אנשים שהיו עדים לגל הטרור המזעזע שפקד את עיר האורות והשאיר אותם המומים וכואבים. אחת מהם היא השחקנית ג'וליה לוי בוקן, שמחלקת את זמנה בין פריז לתל אביב, ושהתה בעיר הטרור בימים אלו.


"אני חושבת שכולם פה בשוק", מספרת בוקן בשיחת סקייפ עם וואלה! סלבס, "אנחנו לא יודעים מי בסדר ומי לא. כולם מכירים מישהו, חבר של מישהו, חברה של מישהו שהיה בפיגוע".

"חשבתי שאח שלי מת"

ג'וליה לוי בוקן. נמרוד סונדרס
מפחדת לצאת לרחובות. ג'וליה/נמרוד סונדרס

בזמן המתקפה, אחיה הצעיר של ג'וליה, שהה לא רחוק מאזור הפיגוע שהיה במסעדה, "הוא גר ממש קרוב לפיגוע ואני ידעתי שהוא גר קרוב", היא מספרת בדמעות, "הפיגוע היה במסעדה שגם אני רציתי ללכת עם חברים שלי, זו מסעדה שכולם מכירים. הם אמרו לי שאח שלי באותו רחוב. היתה את הדקה שחשבתי שאח שלי מת, שנכנסתי לפאניקה", היא מתארת את השתלשלות האירועים, "אבא שלי היה בתל אביב והוא אמר לי יש פיגוע והוא (אחיה) שם, תתקשרי אליו והוא לא ענה לי לטלפון ובאמצע הדקה הזו לא אכפת לי מכלום".

לצערה של השחקנית הצרפתיה, היא איבדה את אחד החברים היותר טובים שלה, ששהה באיצטדיון במהלך הפיגוע, "יש לנו חבר שיש לו מסעדה בפריז והוא היה עם השותף שלו, והוא עשה צ'ק אין בפייסבוק בקונצרט וכתב "let's rock", וזה היה בתשע ואף אחד לא שמע ממנו. אתמול הם אמרו לנו שהוא מת ושהפרטנר שלו בבית חולים", היא מספרת בעצב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"כולם בפאניקה"

ג'וליה לוי בוקן. אביב חופי
כולם בפאניקה/אביב חופי

בהמשך השיחה, סיפרה בוקן על המצב בפריז, "כולם בפאניקה. קודם כל הם אמרו לנו שזה מצב חום ושהולנד אמר שאי אפשר להיכנס", היא מתארת, "הייתי אצל חברים באמצע הפיגוע, הם אמרו לנו אתם לא יכולים ללכת ברחוב, אין לנו מוניות, הכל סגור".


על השאלה האם בטוח יותר בתל אביב או פריז, היא עונה, "בתל אביב זה לא אותו דבר, כי ישראלים יודעים איך להיות בסיטואציה כזו והצרפתים לא מוכנים לקטע של מלחמה של פיגוע והם עשו שבעה פיגועים בלילה אחד. הם יכולים לעשות פיגוע בכל מקום, אין בטחון, הם רוצם להרוג הרבה אנשים. אני מפחדת, אין לנו את הביטחון. הם יודעים בדיוק מה הם עושים זה כמו מלחמה ואנחנו לא יודעים מה לעשות".

וואלה! סלבס שולחת חיבוקים לצרפתים.

מה דעתכם על הפיגוע? דברו איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully