וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על אן האת'ווי

14.11.2015 / 1:32

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אן האת'ווי לובשת ולנטינו (עם המעצב) בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2013. Larry Busacca, GettyImages
כבר לא קתולית. אן האת'ווי/GettyImages, Larry Busacca

# אן האת'וויי נולדה בברוקלין שבניו יורק לפני 33 שנים. אביה עורך דין ואמה שחקנית. האת'וויי אמנם גדלה על ברכי הנצרות הקתולית. בגיל 15, לאחר שגילתה שאחיה הגדול הוא הומוסקסואל, הרגישה שאינה יכולה להשתייך לדת שאינה מקבלת את הנטיות המיניות של אחיה.



# באוסקר 2013, האת'וויי גרפה את פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, אך הצליחה לגנוב את ההצגה עם שמלה שנויה במחלוקת. בראיון, סיפרה שבדקה ה-90 החליטה להחליף לשמלה אחרת, כאשר בזמן חזרה לטקס האוסקר הת'וואי שמעה שמועות על כך שהשמלה של אמנדה סייפריד דומה מידי לשלה. סייפריד הראתה לה תמונה באייפון של שמלתה של מעצב האופנה, אלכסנדר מקווין, ותגובתה של הת'אווי הייתה "מה לעזאזל?!". שמלתה החדשה של האת'ווי הפכה להיות סנסציה ברשת אחרי שחשפה מלבד גב חשוף גב את פטמותיה הזקורות להן אף נפתח חשבון טוויטר משלהן.

אן האת'ווי ולנטינו בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2010. Stephen Lovekin, GettyImages
מלכת השטיח האדום./GettyImages, Stephen Lovekin

# בשנת 2004, הכירה אן איש נדל"ן איטלקי בשם רפאלו פולירי. השניים יצאו במשך ארבע שנים עד שהת'אווי החליטה להפרד ממנו בעקבות סיבוכים משפטיים של פולירי, שנעצר באשמת מרמה. הת'וואי לא הואשמה בדבר על ידי המשטרה או הבולשת האמריקנית ונראה שלא הייתה מעורבת כלל בצרות המשפטיות של בן זוגה. למרות ששימשה כיו"ר החברה של פולירי. הפרידה הפומבית והאשמות המביכות לא השפיעו על האת'ווי יותר מדי והיא החלה לצאת עם אדם שולמן במהרה, בשנת 2012 הם נישאו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אן האת'ווי לאחר זכייתה באוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Jason Merritt, GettyImages
שמלה שנויה במחלוקת. ומזל טוב על הפסלון/GettyImages, Jason Merritt

#היא נתבעה בעבר על כך שלא שילמה את חלקה בשכר דירה של בית בו שהתה בשנת 2005 באיי הבאהמס, אבל היא התעקשה שהיא בסך הכל הייתה אורחת בדירה.


# לפני קצת יותר משנה הייתה מעורבת האת'ווי בחוויה מפחידה שכמעט הובילה לטביעתה. אן הייתה בעת חופשה בחופי הוואי כאשר נכנסה למים והחלה להסחף על ידי מערבולת מסוכנת, לאחר שגולש שמע את זעקותיה הוא הציל אותה כאשר משך אותה לחוף מבטחים

אן האת'ווי לובשת קלווין קליין בבכורת ניו יורק של הסרט בין כוכבים, 5 נובמבר 2014. Teresa Kroeger, GettyImages
שיק! אימג’בנק, Gettyimages/GettyImages, Teresa Kroeger

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully