וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה בול והחבר עוברים לגור ביחד

אחרי שקראתם כאן לראשונה על ההיריון של הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול", אנה בול, ובן זוגה מתן אוזן, עכשיו הגיע הזמן שתדעו שהשניים עוברים לגור ביחד. וואלה! סלבס דירה להשכיר

שוקה כהן

וואלה! סלבס אוהבת שהמפורסמים של הביצה שוברים את הכלים ואת הסדר. אם פעם בחור היה פוגש בחורה, השניים היו יוצאים, עוברים לגור ביחד, מתחתנים ומביאים ילדים - עכשיו קבלו את הסדר החדש: בחור פוגש בחורה, הבחורה נכנסת להריון ואז הזוג עובר לגור ביחד. מה?


זוכרים שוואלה! סלבס סיפרה לכם שיוצאת "האח הגדול" אנה בול נמצאת בחודש החמישי להריונה ממתן אוזן, אחיו של אליאב אוזן שבילה איתה בבית המפורסם? אז הטלנבולה הפרטית ממשיכה. אחרי שהגיעה הבשורה המשמחת על ההריון הראשון, עכשיו השניים עומדים לעבור לאותה דירה. בשעה טובה!


רוצים עוד חדשות חמות?
כמה כסף קיבלו יהודה לוי ואושרי כהן בשביל להתגלח?
מפגש פסגה: קייטלין ג'נר פוגשת את קריס והחבר
לקראת הלידה: ציון ברוך מבטל הופעה בדקה ה – 90

אנה בול. שוקה כהן,
תביא לי חיבוקי! אנה בול ומתן אוזן/שוקה כהן

כן, בימים אלו הזוג מתרגל לקראת החיים המשותפים כהורים צעירים, ובקרוב ממש, מתן אוזן עומד לארוז את חפציו מביתו בקריית שמונה אל עבר המרכז, לדירה בה מתגוררת בול ושם יחלו את חייהם המשותפים יחד.

את ההכנות לקראת הרגע הגדול השניים כבר החלו השבוע אחרי שהגיעו לתערוכת "בייבי לנד" של סופר פארם שם החלו כבר לבדוק ציוד, מצרכים וצעצועים לתינוקת שאמורה להגיח לאוויר העולם בעוד ארבעה חודשים

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אנה בול. שוקה כהן
התינוק מגיע עם העגלה?/שוקה כהן

ומה עם חתונה? זה עדיין לא באופק, ובול אפילו מצננת את ההתלהבות ומספרת לכולם שלא בטוח שאפילו זה יקרה, כרגע הם עסוקים בהריון. במהלך הראיון סיפרה בול שההריון עצמו לא היה מתוכנן והגיע די בהפתעה מה שלא גרם לירידה בהתרגשות ובשמחה.


כמו כן, היא נשאלה אם יש תחרות בינה לבין חברתה הטובה דנית גרינברג, שבימים אלו נערכת לחתונה עם אליאב אוזן, וענתה שאין בינהם שום תחרות והכל טוב. הכל נשאר במשפחה.


וואלה! סלבס עומדת לעבור לדירת גג בתל ברוך צפון עם חמישה עובדים זרים

  • עוד באותו נושא:
  • אנה בול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully