וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזל מדברת על הבגידה של בעלה

11.11.2015 / 11:19

הטופמודל ההורסת, שנחשבת לאחת הדוגמניות היותר רווחיות בעולם, מדברת בפעם הראשונה על הבגידה הראשונה של בעלה, טום בריידי, ועל הילד שהביא כשהיו ביחד. וואלה! סלבס המומה

טום בריידי ורעייתו דוגמנית העל ג'יזל בפתיחת חנות אופנת הגברים Ermenegildo Zegna בשדרה ה-5 בניו יורק, מרץ 2008. Amy Sussman, GettyImages
לא יפה לבגוד. טום וג'יזל/GettyImages, Amy Sussman

תודו שהדבר הראשון שאתם חושבים כשאתם מסתכלים על ג'יזל בונדשן הוא 'הלוואי והייתי נראית כמוה', או 'הלוואי והייתי יוצא איתה', אבל נראה שלא כולם מתלהבים כל כך מהטופמודל. או במילים אחרות: לא מתלהבים מספיק ומסוגלים לבגוד בה.

רוצים עוד רכילות?
עצוב: אביה של יוכי מ'המירוץ למיליון' נפטר בפתאומיות
לבריאות! עמוס תמם בולס מול המצלמות

סיפור בדקה. מערכת וואלה!
איך אפשר לבגוד בה?/מערכת וואלה!

הטופמודל העשירה בעולם מדברת בפעם הראשונה, בראיון אישי ברשת 'cbs', על הפעם הראשונה שגילתה כי בעלה, טום בריידי,שהיה בן זוגה באותה תקופה, בגד בה והכניס את האקסית שלו, ברידג'יט מוינהן, להריון.

"זה היה אירוע מאתגר", היא מספרת, "כי הנה אני, אתה יודע, חושבת שאני יוצאת עם הבחור הזה. הכרנו, התחלנו לצאת, הכל היה נהדר, ואז זה קורה, אז הרגשתי שאני לא יודעת מה לעשות", היא מתוודה, "האם אני צריכה לברוח?"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
: דוגמנית העל הברזילאית ג'יזל בונשן מדגמנ  ליין לנז'רי בעיצובה, Gisele Bundchen Intimate,  בסן פאולו ברזיל, 12 מאי 2011. רויטרס
אולי תשארי עוד קצת?/רויטרס

אם לא הבנתם, בונדשן לא ברחה ונשארה עם שחקן הפוטבול ההורס, "הוא נחמד. הוא איש טוב", היא מספרת. הטופ מודל לא מתבישת לספר כי היחסים שלה ושל בעלה לא תמיד היו פיקניק: "היו לנו כמה זמנים קשים ביחד, אבל תמיד ידענו לתמוך אחד בשנייה".

כשנשאלה לגבי קריירת הדוגמנות שלה, הצהירה ג'יזל: "אני כל כך אסירת תודה על המקום שאני נמצאת בו עכשיו, כי אני מרגישה מלאה. אני מרגישה שנתתי הרבה אנרגיה ופוקוס לזה, ואני חושבת ש-20 שנה, שזה חצי מהחיים שלי שאני עושה את זה, אני חושבת שזה זמן ארוך מספיק".

וואלה! סלבס עדיין מחפשת את ההורים שלה אחרי שאמא שלה החליפה אותה בתינוקת יפה יותר.

מה דעתכם על הבגידה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully